Avatar billede mrn Nybegynder
15. oktober 2002 - 00:16 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Internet via Ericsson T65 med Telia Plus abb.

Hejsa..

Jeg kan ikke få kontakt med telia serveren når jeg ringer op fra min bærbar via mobil telefonen.

Jeg har oprettet et gratis 56K abb. hos Telia, Telia Internet Plus. Jeg modtog et telefonnummer , i en mail, som skal ringes op. Om det kun gælder fastnet telefoner ved jeg ikke....

Mailen:
Adgang til Telia Internet og 'Selvbetjeningen'
Brugernavn d800224xx
Adgangskode axYsvxxx
Opkaldsnummer 101088307382
E-mailkonto
...

Håber en eller flere har erfaring med det :)

På forhånd tak
Avatar billede kenp Novice
15. oktober 2002 - 13:05 #1
Du kan ikke bruge forvalgskode på din mobiltelefon (1010) det kan være at det virker hvis du bare sletter dette. Ellers har du måske A-nr. spæring (dvs. at du kun kan ringe op fra det nr. som er registeret) bed om så du kan ringe op hvorfra det skal være (men så kan det være abodementet koster penge)
Avatar billede darkhole Nybegynder
20. oktober 2002 - 12:42 #2
Få et fri abo hos Cybercity, så kan du ringe til TDC på nummer 35100000.
Det virker fint også fra udlandet og koster ikke så meget når du kun skal hente din mail. Men du kan også gå på nettet hvis du får brug for det.
Jeg har brugt denne løsning gennem flere år og er meget tilfreds. :-)
Avatar billede mrn Nybegynder
11. november 2002 - 03:24 #3
Ok kewl (er pise stiv i dettte øjgeblik). Det med cybercity vil jeg lige overveje ! Godt nok er jeg stiv men sig lige til hvis det e rforkert. Skålo