Avatar billede wriggler Nybegynder
28. september 2000 - 13:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Starte progammer fra Flash

Er det muligt uden at bruge FS Commands, at køre at program fra computeren?

Evt. via Javascript måske?

Mvh Bodekaer

http://www.bodekaer.dk
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. september 2000 - 15:11 #1
Altså inde fra Flash selvfølgelig, ved at klikke på en knap f.eks.
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. september 2000 - 15:54 #2
Kom nu med at svar, den der svarer først, får en slikkepind, og en superfed .fla fil af mig.
Avatar billede putz Nybegynder
28. september 2000 - 21:15 #3
Hej Bodekaer

Hvad er der galt med f.eks

on (release)
{
getURL (\"c:/windows/notepad.exe\", \"_blank\");
}

Peace Putz
Avatar billede gotcha Nybegynder
28. september 2000 - 22:24 #4
Det nemmeste er jo helt klart at bruge FS Command - hvorfor ikke bruge den (kan du ikke sige noget mere om problemet)?
Avatar billede wriggler Nybegynder
29. september 2000 - 14:19 #5
Jeg kan jo ikke bruge FS Commands på en HTML side, og bruger jeg getURL så spørger den jo bare om jeg ønsker at downloade den fil.

Jeg har skam prøvet de to ting på alle mulige måder. Jeg tror ikke rigtigt man kan, så jeg tænkte om det egentlig ikke er muligt med Javascript eller VBscript at køre et program, men så skal jeg jo oprette spørgsmålet i de to \"kanaler\"...

Eller ved i hvordan det gøres?
Avatar billede wriggler Nybegynder
29. september 2000 - 14:20 #6
Problemet, er jo det at jeg har designet mig det sygeste Active Desktop, men så fandt jeg pludselig ud af at jeg slet ikke kan starte programmerne fra Flash.
Avatar billede wriggler Nybegynder
29. september 2000 - 14:24 #7
Hvis det kan lade sig gøre i Flash 5 er det også ok...
Avatar billede wriggler Nybegynder
29. september 2000 - 14:33 #8
Problem Solved!

Ved i hvad drenge, jeg har sku\' selv lige fundet ud af det.

Jeg sender lige et fedt Active Desktop til jer hvis i vil have det altså?

ICQ mig på:35273620
Avatar billede gotcha Nybegynder
29. september 2000 - 15:09 #9
Prøv at sende det til mig (der er forresten en tutorial om det på http://www.were-here.com )!