Avatar billede zero-hero Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:32 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Plugins til Trillian

JEg bruger trillian til at styre mine aol, icq, msn mm. men er der ikke et sted man kan hente pludings dertil uden man skal betale for pro udgaven ??

Hygge
Stefan Toft
Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:36 #1
vil gerne vide hvad trillian er og hvad du mener med at den syter aol\icq\icq
Avatar billede zero-hero Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:38 #2
Trillian er et "program" hvor man både har aol messenger, msn messenger, icq, aim, yahoo messenger, irc client. I stedet for du har et program til hver.
http://www.ceruleanstudios.com/trillian/index.html <-- kig der
Avatar billede initializing Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:39 #3
Game_trakcer: Med Trillian kan du være logget på ICQ, MSN, AOL osv. på samme tid... http://www.trillian.cc/
Avatar billede initializing Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:40 #4
Zero prøv med www.google.com
Avatar billede zero-hero Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:41 #5
initializing... google er altid ens ven.. men kunne altså ikke lige finde det jeg søgte!
Avatar billede initializing Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:44 #6
Avatar billede initializing Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:45 #7
Ahh det var til skins :)

Her er til Plug-Ins:
http://www.trillian.cc/plugins/index.php
Avatar billede zero-hero Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:45 #8
var mere plugins jeg tænkte på.. kan dog se jeg ikke kunne stave til det i mit første indlæg ;>
Avatar billede initializing Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:46 #9
Fandt da LET skins ved en simpel søgning på Google.com efter "Trillian plugins"
Avatar billede zero-hero Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:46 #10
hmm der skal man være medlem og ha pro...
Avatar billede zero-hero Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:46 #11
Var derfor jeg søgte steder hvor de var "gratis"
Avatar billede initializing Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:46 #12
Så kan du ikke. Sådan er det :) Det er jo Trillians site og når de siger man sakl ha' Pro skal man ha' Pro..
Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:47 #13
hvorfor køber du ikke bare pro koster kun 25$
Avatar billede zero-hero Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:47 #14
oki.. skod.. men du får da lige point for at sidde og høre på et fulde hoved som mig kl. 2 om natten..

Hygge
Avatar billede initializing Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:48 #15
Alt andet ville ikke være 'lovligt' da du skal ha' Pro som du selv siger..
Avatar billede zero-hero Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:48 #16
JEg vil ikke betale penge for nogen programmer! Ting burde ikke gøres op i penge! Viden skal kunne bruges kvit og frit!
Avatar billede initializing Nybegynder
14. oktober 2002 - 01:53 #17
Samme holdning som mig :)

Hold dig til det gratis og alt som er OpenSource :)