Avatar billede aaaassss Nybegynder
13. oktober 2002 - 17:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

usb modem

Til den der kan løse dette problem er der en masse respekt og en masse point.
Jeg har lige fået ny pc, glemte at be om modem, så jeg købte et usb modem fra conexant. Da Der ikke var nogen xp drivere downloadede jeg dem, installerede det hele og så virker det sku ikke.
Avatar billede runeevers Nybegynder
13. oktober 2002 - 18:11 #1
Kan du beskrive problemet lidt nærmere?
Avatar billede peet-49 Novice
13. oktober 2002 - 18:34 #2
Fjern alt, hvad der har med modemer, at gøre og start forfra.
Avatar billede amd Nybegynder
13. oktober 2002 - 20:49 #3
Hvad siger enhedshåntering?
Avatar billede peet-49 Novice
13. oktober 2002 - 21:01 #4
Har du enablet USB i bios?
Avatar billede spunk13 Nybegynder
13. oktober 2002 - 21:03 #5
væk med modem opsætningen, skift USB port og installer driverne igen..måske?
Avatar billede the_wurm Nybegynder
14. oktober 2002 - 11:06 #6
jeg kan regne ud du køre med xp, så prøv at fjerne modemet fra computeren, og afinstallere det totalt igen. så prøv at sætte det i maskinen igen, og se om der er ikke er nogle winXP drivere med XP. hvis der ikke er det, prøv at gå ind på produkcentens hjemmeside, og download nogle driver der. BRUG IKKE DEM DU HAR I FORVEJEN, der kan være sket en fejl med dem. så download nogle nye.  :D  håber det har hjulpet dig.