Avatar billede plysser Nybegynder
13. oktober 2002 - 15:55 Der er 3 kommentarer

Begræsning af antal bogstaver i nyhedsoversigt

Hej

Jeg ønsker at lave en nyhedsoversigt, hvor man kan se flg:

1) Datoen for nyheden med fed
2) 1000 bogstaver og så "..."
3) et link til hele nyheden

problemet er så, at jeg ikke kan få php til at sende mig flere end én nyhed!!! Jeg regner med ikke at bruge MySql - kan det så godt lade sig gøre at hente 3-4 nyheder fra en fil, og vi dele af dem - samt et link til hele nyheden?!
Avatar billede plysser Nybegynder
13. oktober 2002 - 16:11 #1
ligesom på http://www.ob.dk
Avatar billede fangel Nybegynder
13. oktober 2002 - 16:51 #2
det er muligt, men man skal tænke sig godt og grundigt om... du vil nok ikke kunne få et sådan system gratis, så skal du i hvert fald finde det på en side med færdige scripts...

Morten
- ww.desi-dev.dk/design_test/
Avatar billede mortenfn Nybegynder
13. oktober 2002 - 17:42 #3
her er et du kan rette til

http://www.thorsnet.dk/?side=download