Avatar billede intenz Novice
13. oktober 2002 - 11:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

En lille historie...

Var til fest i går i Hillerød, da vi skulle hjem fandt jeg ud af min pung var stjålet, med kørekort, militær id-kort og militær togkort.

Derefter gik vi ud og skulle finde en bus, ham jeg gik sammen med kendte vejen, vi skulle bare til venstre. Efter 4 kms gang på en kulsort vej, kom vi til et skilt hvor der stod Hillerød 7 km (i den modsatte retning). Fedt nok!
Tilbage gik vi så 4 km igen.

Det resulterede så i at vi ikke nåede den sidste natbus, og skulle vente 2 timer på banegården på det første tog!

Vi kom så endelig ind i toget, og jeg havde hverken penge eller togkort, pga. pungen.

Selvfølgelig kom der en kontrollør ind, og jeg gik helt ned i den anden ende og satte mig, for at undgå bøden. Lige da toget skulle til at køre, kom en anden kontrollør ind lige foran mig, og ville gerne se billet. Jeg havde som sagt ingen og måtte udfylde en "bøde-seddel" med cpr-nr osv.
Jeg prøver selvfølgelig at forklare, hvilket ikke går. Prøver derefter at fuske et cpr-nr, men damen har heldigvis en lille maskine der kontrollerer om det er rigtigt. Så den gik ikke, så en bøde på 500 til mig.

Endelig kommer vi hjem kl. 8 om morgenen. I dag skal jeg så tilbage til min kaserne i Holstebro, uden togkort. Det bliver lige 267 kr hver vej, og der går 10 dage inden man går nyt togkort...
Omkring 800 kr ud af vinduet.

Fed aften.....!!!
Avatar billede riversen Nybegynder
13. oktober 2002 - 11:51 #1
høhø
Avatar billede jimse Nybegynder
13. oktober 2002 - 11:59 #2
Jeg håber den var rigtig god indtil du skulle hjem.
Avatar billede vardepigen2 Nybegynder
13. oktober 2002 - 11:59 #3
Ja havde du væet frisk og udhvilet havde det ikke sket, eller udgangen havde været en anden.
Dum dag, som man hurtigt  skal  have i glemmebogen, surt
Avatar billede wanix Praktikant
13. oktober 2002 - 12:10 #4
Sur røv!
Avatar billede vardepigen Praktikant
13. oktober 2002 - 12:18 #5
hej vardepigen2.....

trist historie
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. oktober 2002 - 12:20 #6
hehe skod aften!
Hva ka jeg sige?! Jeg scorede i går, hæhæ!  :-P
Avatar billede styled.dk Nybegynder
13. oktober 2002 - 13:04 #7
Bare til en anden gang, hvis man har glemt sig togkort og man for en bøde så kan man møde op på udvalgte stationer næste dag og vise det, så frafalder bøden.
Nu var dit kort jo typisk nok blevet stjålet ;(
Avatar billede jsc Nybegynder
13. oktober 2002 - 14:34 #8
Gavvve...

kedeligt for dig :-S

/jsc
Avatar billede intenz Novice
13. oktober 2002 - 16:18 #9
lukket