Avatar billede cottontail Nybegynder
12. oktober 2002 - 12:06 Der er 5 kommentarer

Afinstallering af HP PSC 750 software/drivere

Hej

Jeg har brug for at geninstallere mine drivere og div. software (fra medfølgende cd) til HP PSC 750,da der opstod en række problemer. Det er dog ikke lykkedes mig, selvom jeg har brugt Tilføj/fjern programmer til at fjerne gammelt software mv. Selv når jeg ha fjernet selve driveren samt renset registreringsdatabesen, kan jeg ikke geninstallere det.

Når jeg sætter cd'en med drivere osv. i, siger den at jeg allerede succesfuldt har installeret det hele.

Jeg kører Windows XP professional.

Håber nogen kan hjælpe mig, på forhånd tak.

-peter
Avatar billede splatpack Nybegynder
12. oktober 2002 - 15:43 #1
Prøv at se om det hele er fjernet,eller fjern det med dette program
http://www.verkkotieto.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml
Avatar billede cottontail Nybegynder
12. oktober 2002 - 17:40 #2
Tak splatpack
jeg fik via det program fjernet flere spor fra HP, men den bliver ved med at sige, at jeg har installeret softwaren, når jeg sætter cd'en i :(

mon hp efterlader et eller andet spor et underligt sted? jeg har efterhånden fjernet alt i reg. databasen samt filer, der har med HP at gøre

-peter
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. oktober 2002 - 17:57 #3
Prøv med en system gendannelse,til en dato før du installerede HP driverne.
Avatar billede cottontail Nybegynder
12. oktober 2002 - 18:19 #4
jeg tror jeg har lokaliseret problemet

under tilføj/fjern programmer er der en 'hp psc 700 series...' som jeg IKKE kan få lov at fjerne. Men der er intet at finde om den i reg.basen. Hvor kan jeg evt. få det fjernet manuelt?

-peter
Avatar billede splatpack Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:12 #5
Prøv dette I RegCleaner vælg værktøjer -registrerings oprydning -kør dem alle husk at makere og fjern evt. filstumper der kommer på listen klik derefter på færdig. og se om det ikke har hjulpet.