Avatar billede doktoren Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opsætning af CS server

Hey allesammen
Vi sidder til et lan arrangement og vil meget gerne sætte en counterstrike server op i windows hvor det er muligt at bruge alle mulige features: kick, ban, skrive i farver, admin votes etc. alle de smarte ting man støder på når man eksempelvis spiller på boomtowns servere .. hehe
Og evt også links til steder hvor man kan se alle de ting man kan skrive i konsollen.

Håber der er nogen der kan hjælpe
VH Doktoren
Avatar billede doktoren Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:40 #1
Og vi er i øvrigt total newbies så husk tålmodighed er en dyd .. hehe
Men derfor har vi brug for en udførlig vejledning i hvordan man gør!
Avatar billede code0.dk Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:42 #2
Avatar billede doktoren Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:44 #3
Har kigget på siden men syntes mest der står noget om linux .. men spørgsmålet er også om man kan gøre alle tingene på en alm. dedicated server.. eller om der skal mere til..
Avatar billede code0.dk Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:52 #4
tjoooo ??
Avatar billede doktoren Nybegynder
12. oktober 2002 - 13:12 #5
Nåh ok .. finder selv ud af det