Avatar billede bjavle Nybegynder
10. oktober 2002 - 20:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

banner

jeg står for at lave en hjemmeside for et privat flyttefirma, og jeg mangler et banner, hvor der står:
HENTER LIDT HURTIGERE..!!

det skal være medskriften slipstream
men jeg kan ikke få den til at se flot ud med den skrift!! nogle der kan??
der må gerne leges lidt med effekter også!
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. oktober 2002 - 21:34 #1
den font er jo dyr..? efter hvad jeg kan se koster den 32 $

Kan du sende mig fonten på Admin@ultraz.dk

skal jeg prøve at lave noget for dig.. skrib også lige en url til dette spm i mailen samt str. på banneret..

--> HB5v6
Avatar billede dmcn Praktikant
10. oktober 2002 - 22:27 #2
Som du selv påpeger, koster fonten penge. Hvor lovligt tror du selv det er, hvis han sender den til dig?

bjavle : Jeg vil anbefale dig at finde en anden font at bruge.

- n0rmality, coadmin
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
11. oktober 2002 - 08:43 #3
n0rmality >>
Troede du var stoppet som co-admin?

bjavle >>
Sorry for spam...
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. oktober 2002 - 14:42 #4
n0rmality> ja den font jeg fant.. Det kan jo være han har en anden, lad nu være med at spille dum.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. oktober 2002 - 14:59 #5
Avatar billede Flyttefirma Nybegynder
05. april 2011 - 22:34 #6
Må man se det banner du lavet?

Jeg mangler et banner til mit flyttefirma på www.flyttefirmaet.dk

MVH Thomas