Avatar billede linder Nybegynder
27. september 2000 - 09:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

før sendmail.

Hej alle...
her er mit problem.. alt hvad jeg havde af webs, har jeg flyttet fra Linux til W2K, og nu mangler jeg lissom sendmail til at sende mails med..

Hvad gør man så?

Før i tiden kunne jeg gøre som følger:

open (MAIL, \"|/usr/sbin/sendmail -t\");
print MAIL \"To: $modtager\\n\";
print MAIL \"From: $afsmail\\n\";
print MAIL \"Subject: $emne\\n\";
close MAIL;

Jeg har installeret J3Mail, men det giver jo ikke helt nogen visning af hvordan man bruger det...

Håber der er nogen, der er med på en hjælper :)
Avatar billede y2k Nybegynder
27. september 2000 - 15:32 #1
Avatar billede y2k Nybegynder
27. september 2000 - 15:38 #2
http://www.imatix.com/pub/tools/mailto.zip virker også ganske fint som mail-klient ;)
Avatar billede linder Nybegynder
29. september 2000 - 09:27 #3
Det fik jeg ikke så meget ud af.... vil nu hellere have en... HOWTO... har kigget på de to der, men kan ikke få dem til at fungere.
Avatar billede linder Nybegynder
29. september 2000 - 12:09 #4
Nu har jeg selv løst det.