Avatar billede sunstorm Nybegynder
10. oktober 2002 - 12:30 Der er 8 kommentarer

Shutdown

Hej jeg håber der er en derude der kan hjælpe min pc vil ikke lukke helt ned den stopper bare hardisken ved (lukker windows) og så skal jeg holde kanppen ned i 5 sec. ???
Avatar billede hbhansen Nybegynder
10. oktober 2002 - 12:31 #1
Prøv at gå ind under kontrolpanel strømstyring, derinde er der et eller andet der skal tjekkes til noget med ATX, men det er derinde du skal finde det !
Avatar billede 7degreez Praktikant
10. oktober 2002 - 12:35 #2
Gå ind i kontrolpanel>strømstyring>APM... Sæt et flueben i APM så skulle den være der.
Avatar billede sunstorm Nybegynder
10. oktober 2002 - 12:39 #3
dfe har jeg prøvet det er sat til. sorry
mvh SunStorm
Avatar billede hbhansen Nybegynder
10. oktober 2002 - 12:41 #4
Så skal du nok have flashed din BIOS!
Avatar billede 7degreez Praktikant
10. oktober 2002 - 12:51 #5
Så prøv at gå ind i bios og vælg power something og se om der er noget der hedder APM eller ACPI. Hvis der er så slå den sidste fra.
Avatar billede halifax Nybegynder
10. oktober 2002 - 13:14 #6
Her er en række hints og henvisninger til MS artikler. Det burde kunne hjælpe dig - problemet kan skyldes flere ting. Læs

WINDOWS XP
SHUTDOWN & RESTART
TROUBLESHOOTING
http://66.39.115.252/a/shtdwnxp.htm
Avatar billede kingomand Novice
14. oktober 2002 - 12:51 #7
Prøv lige det her:

Højreklik på dit skrivebord,egenskaber,pauseskærm,strømstyring,APM,
sæt et flueben her.
Avatar billede halifax Nybegynder
14. oktober 2002 - 13:33 #8
kingomand - Strømstyring > APM er jo svaret én gang, og afvist. Læser du ikke indlæggene? Kom med et bedre bud.  :)