Avatar billede 1416 Nybegynder
26. september 2000 - 22:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ASP+ (C#)

Hejsa
Findes der mon nogen webhoteller, der tilbyder ASP+ (i C#) ? Jeg ved godt, at det stadig kører i beta.
Jeg ved der er en del webhoteludbydere, der deltager i dette forum; Er der nogen af jer, der overvejer, at tilbyde det på et tidspunkt?
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. september 2000 - 22:26 #1
Jeps, ved at Web-sale.dk overvejre at at benytte sig at det.
Avatar billede 1416 Nybegynder
26. september 2000 - 22:30 #2
bacardil: okie fedt nok ... Ved du, hvor lang tid der vil gå?
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. september 2000 - 23:20 #3
Jeg kan ikke sige det præcis, men jeg tror der vil gå noget tid før det køre helt, men beta af det vil muligvis snart være på banen.

Avatar billede martin100 Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:50 #4
Avatar billede torbenrohde Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:13 #5
Kunne da ikke se noget C# på den side, bare reklameindslag eller ?

Mon ikke der går noget tid før der kommer C# (ASP+) nogen steder. Så vidt jeg ved er der indtil videre kun beta-compilere til C#.

Torben R
Avatar billede yezper Nybegynder
13. december 2000 - 18:37 #6
Azero.dk tilbyder ASP+ på webhoteller fra 49 kr. pr. måned. Det understøttes dog ikke på FrontPage serveren.
http://www.azero.dk
Avatar billede creep Nybegynder
15. december 2000 - 00:18 #7
Det er da hul i hovedet at køre med den slags beta på drift servere?
Avatar billede lp Nybegynder
15. december 2000 - 00:25 #8
yepzer -> hvor ser du at a0.dk tilbyder asp+ (som jo faktisk nu hedder ASP.NET) - tror du ikke du har misforstået det lidt med deres produktnavne?

creep -> Ja det er ikke smart på en produktionsmaskine, hvis det var tilfældet - men hvis kunden er oplyst om at det er beta, kunne man godt sætte en maskine op, så udviklingskunder har en mulighed for at prøve sig lidt frem.
Avatar billede yezper Nybegynder
15. december 2000 - 00:38 #9
lp > jo, a0 understøtter ASP+/ASP.NET
Kender flere som kører det på en af deres servere.
Man skal bare gøre opmærksom på, at man ønsker ASP.NET.