Avatar billede majumbo Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:48 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Vejledning i konfigurering og byg-selv

Hej

Jeg følger imponeret med i de mange udvejklsingeri har vedr. selv-byg, men hvordan lærer man det? Findes der en opdateret guide derude et sted, som kan hjælpe en med at forstå hvad man skal anvende?

mvh
Henrik
Avatar billede peet-49 Novice
09. oktober 2002 - 21:24 #1
Du kan købe en lille folder billigt her: www.komputer-butikken.dk
Avatar billede maped Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:33 #2
Avatar billede maped Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:37 #3
du kan også prøve at søger her på experten.
Avatar billede maped Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:43 #4
http://www.edbpriser.dk/guider/guide.asp  her guider til valg af hardware
Avatar billede the_wurm Nybegynder
10. oktober 2002 - 08:56 #5
altså jeg vil sige, hvisk du kender en der kender lidt mere til det end dig selv, så spørg ham om råd, og prøv dig frem, det var sårn jeg begyndte.. på det :D

det er det beste for de fleste guide passer aldrig til ens eget kabinet eller andet, så det er mit beste råd :D
Avatar billede majumbo Nybegynder
11. oktober 2002 - 08:36 #6
Tak for svarene.
Jeg fik mest ud af maped's svar - så han får mest!
I andre får for jeres deltagelse
Avatar billede maped Nybegynder
11. oktober 2002 - 10:08 #7
takker for points
Avatar billede peet-49 Novice
11. oktober 2002 - 10:48 #8
Også en tak herfra.
Avatar billede the_wurm Nybegynder
13. oktober 2002 - 22:11 #9
takz