Avatar billede nusser Nybegynder
26. september 2000 - 20:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke installere programmer

Hver gang jeg prøver at installere et program, fx. photoshop, sker der ikke noget. Hvad Skal jeg gøre?

Roy
Avatar billede friiser Nybegynder
26. september 2000 - 21:09 #1

Hvad mener du med at der ikke sker noget ?

~friiser~ http://www.quality4u.dk
Avatar billede nopper Praktikant
26. september 2000 - 21:09 #2
Du skal være logget på som administrator eller have administrator rettigheder for at kunne installere programmer.
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. september 2000 - 21:45 #3
Jeg har også været ude for at jeg er blevet nød til at lukked ned for nogle programmer (samt \"baggrunds programmerne\") før at den ville installere noget som helst ...
Avatar billede nusser Nybegynder
26. september 2000 - 21:59 #4
til friser,
når jeg dobbelklikker på setup ikonet, starter setup programmet og afslutter kort efter.

til goulduck,
jeg tror ikke at det er problemet. jeg har kun haft stifinder åben.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2000 - 23:14 #5
Der kan være gået ged i windows 2000, jeg har været udsat for det samme med nogle programmer. Prøv først inden rep af windows2000 at gå ind på CD-rommen under support og hente det lille program Apcompat, og se om du kan installere photoshop via dette program.