Avatar billede dexter_dk Nybegynder
09. oktober 2002 - 17:34 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

vil I hjælpe

jeg har en rapport for til fredag om piratkopiering, der vil jeg plapre om en masse lort. Men jeg har brug for jeres hjælp, stem på http://www.dexter-web.dk/poll.html og sig det videre til alle dem I kan.
Avatar billede gizp Nybegynder
09. oktober 2002 - 17:39 #1
Hvordan vil du give point for det! Jeg har givet min stemme men hvordan kan du være sikker?
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. oktober 2002 - 17:42 #2
jeg har også været inde og stemme...
Avatar billede themustangman Nybegynder
09. oktober 2002 - 17:44 #3
Det har jeg også...
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2002 - 17:53 #4
Har også stemt :)
Avatar billede dexter_dk Nybegynder
09. oktober 2002 - 18:05 #5
gizp, jeg har ikke andet at bruge mine point på.. så når jeg lukker pollen får de 15 point (: