Avatar billede jesusjoe Nybegynder
09. oktober 2002 - 16:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bootscreen i XP

Jeg har indsat en ny bootscreen i XP, men farverne er grimme. Tror kun det er 16 farver. Kan man ikke få det til at se bedre ud?
Avatar billede burningice Nybegynder
09. oktober 2002 - 16:49 #1
desværre... der er jo ingen grafikdrivere der er loadet ind, så man kan desværre ikke få alt muligt fancy :(
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
09. oktober 2002 - 16:59 #2
Jow det er da lQwn Grafik drivere er Loadet ind ... eller det vil sige at Windows (XP) Standard driver er loadet .. (uderstøtter Nvidia Geforce  (2,3,4) serien og vist ikke andetså vidt jeg er orinteret)
Hvilket grafik kort har du ?
Avatar billede jesusjoe Nybegynder
09. oktober 2002 - 17:05 #3
geforce 2 GTS (64mb)
Avatar billede burningice Nybegynder
09. oktober 2002 - 17:15 #4
iceworld.tk>> ja, ok... selvfølgelig er der loaded en driver, ellers kunne den jo ikke vise det grafik den gør. Det jeg mente var f.eks. detonator driveren hvis man, som jesusjoe, har et geforce kort
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2002 - 20:18 #5
Under boot vises KUN 16 farver, så det kan der ikke gøres noget ved.
Avatar billede bongobride Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:20 #6
Med diverse programmer, kan du altså godt få 16 farver til at se kanont ud.
Men hvis du bare gemmer det i 16 farver lige direkte fra f.eks. paint af, ja så bliver det jo grimt