Avatar billede speedster_dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:10 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Fejl 403 med ASP/IIS

Jeg forsøger at forbinde til mit website via IE 'internt' på min computer. Det har virket fint, men så ændrede jeg et eller andet i IIS' indstillinger.

Og nu får jeg 'fejl 403' "Too many users are connected".

Jeg har slået 'HTTP keep-alives' fra.

Nogen der har en idé til hvad der kan være i vejen ?

/Kim
Avatar billede medions Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:16 #1
Det er fordi din IIS kun kan holde på max 3 (ellers er det 10) brugere, når du kører din IIS på Windows 2000 Proff! -for at kunne tage flere brugere skal du op og have Windows 2000 Server eller NT ;o)

//>Rune
Avatar billede speedster_dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:18 #2
Ja ... det ved jeg (10 brugere) ... men der er ingen andre brugere !?

/Kim
Avatar billede medions Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:20 #3
Hmm prøv at genstarte din IIS så...
-Dette kan godt ske hvis du har connections til Access db... Har du det?

-Du skal huske at lukke alle dine Conenctions efter brug... Det gør du sådan her:

Set objConn = Nothing
objConn.Close

//>Rune
Avatar billede speedster_dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:21 #4
Jeg er rimelig asp-novice ... men jeg formoder at det er noget der skal ind i programmeringen ?
Avatar billede medions Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:23 #5
Hmm ok :o) -prøv at vis mig din sourcecode, så skal jeg se på det!

-Men prøv lige i første omgang at genstarte din IIS.. Det skulle gerne hjælpe!

//>Rune
Avatar billede speedster_dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:29 #6
har genstartet den mange gange, kun reboot har jeg ikke prøvet ... der ligger nogle filer i din mailbox ...

/Kim
Avatar billede medions Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:31 #7
Ligger der nogle filer i min mail box siger du?? -hvilke filer prøver du at sende til mig?

//>Rune
Avatar billede speedster_dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:31 #8
default.htm, default.asp, global.asa og code.asp ...
Avatar billede medions Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:34 #9
Hmm ok har modtaget dem...

Er der heller ikek en connection i AdvWorks/NavBar.inc

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:36 #10
Hmm det kan oxo godt være hvis du ikke har lukket alle dine FSO connections! -Du skal jo lukke filen efter brug!

//>Rune
Avatar billede speedster_dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:41 #11
alle filer er lukket ... jeg laver lige et reboot ... msåke kan det hjælpe ...
Avatar billede speedster_dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:46 #12
hmm det hjalp med et reboot, men jeg gider ikke genstarte hele tiden ...
Avatar billede medions Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:47 #13
Det kommer du heller ik' til.. Det kan jo være at IIS bare har fucket i det eller noget i den stil ;o)

//>Rune
Avatar billede speedster_dk Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:49 #14
typisk ms ...
Avatar billede medions Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:51 #15
*G*
Avatar billede speedster_dk Nybegynder
29. oktober 2002 - 11:43 #16
closing ...
Avatar billede medions Nybegynder
29. oktober 2002 - 15:40 #17
Hmm fik du ik' den hjælp du bad om?

//>Rune