Avatar billede sh1986 Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åber jeg en .cab fil ?

Jeg har en fil der hedder "data1.cab" nu vil jeg gerne vide hvilket program der kan åbne og pakke disse formaer for filer ??
Avatar billede madd Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:36 #1
Så vidt jeg husker er *.cab filer ofte filer der medfølger til en installwizard. Det tilhører nok en installer til et program, og du får nok ikke meget ud af at åbne dem uden det.

/Mattias
Avatar billede signout Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:40 #2
du kan bruge expand til det. Den er med i windows, og skal køres fra kommandolinie
Avatar billede sh1986 Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:55 #3
Ok, hvordan bruger jeg så expand ?????
Avatar billede signout Nybegynder
08. oktober 2002 - 17:18 #4
EXPAND -D Source.cab
viser hvilke filer der er i arkivet

EXPAND Source.cab -F:Files Destination
pakker Files ud fra source.cab of placerer dem i destination
Avatar billede advize Nybegynder
09. oktober 2002 - 11:21 #5
Jeg mener at WinRar i version 2,90 eller nyere kan åbne .CAB filerne, da det jo bare er et ganske almindeligt pakkeformat li'som .ZIP og .RAR
WinRar kan hentes her http://tucows.opasia.dk/system/preview/194276.html
Avatar billede sh1986 Nybegynder
28. november 2002 - 18:04 #6
Fik det aldrig til at virke :( Men takker