Avatar billede kobie Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af Network Cable unpluged icon fra tray

Yo Eksperter :)

Er der nogen af jer som ved hvordan man fjerne ikonet "Network Cable unpluged"?
Jeg har min bærbar i net med min stationære, men når jeg slukker min bærbar vises det *kide ikon i tray'en. Alt andet virker som det skal.

I dag har jeg det således, at har sat "Hide Inactive icons" enabled. Det er bare lidt ufedt!!
Avatar billede prodic Mester
07. oktober 2002 - 23:00 #1
Prøv at kigge på din netværksforbindelse - under properties.
Har du der ikke en mulighed for at deaktivere "show icon in notification..."
?
Avatar billede kobie Nybegynder
07. oktober 2002 - 23:15 #2
Jo :) Men det hjælper desævrre kun når forbindelsen ER lavet :) Så kan man vælge at se connectionen i tray'en..

Men ikk' når der IKK er nogen connection
Avatar billede prodic Mester
07. oktober 2002 - 23:54 #3
Og du kan i menuen hvor du har Hide Inactive Icons ikke vælge Customize, og vælge Always Hide ud for ikonet med forbindelsen?
Avatar billede kobie Nybegynder
08. oktober 2002 - 10:09 #4
Jo, uden problemer - det er bare lidt ufedt! Man ved jo aldrig hva' der gemmer sig af andre ikoner inde under "Hidden icons". Jeg vil bare gerne kunne se ALLE mine ikoner i tray'en.. :o|

/kobie
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. oktober 2002 - 11:01 #5
Prøv evt at udføre dette lille registry fix. (er dog ikke sikker på at du kan bruge det til formålet)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q239924
Avatar billede kobie Nybegynder
08. oktober 2002 - 14:03 #6
Det vil jeg prøve asap :)
Thanks :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. oktober 2002 - 14:10 #7
Takker for point. :-)