Avatar billede atlanta Nybegynder
07. oktober 2002 - 21:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at lave en SynEdit highlighter

hmm... prøver at lave min egen highlighter til SynEdit.. men den demo der er med fatter jeg max hat af.. syntes de gør det lige lovligt besværligt.. rettere sagt jeg tror jeg opfatter den demo forkert :D  eller noget..

anyway så kan jeg heller ikke finde ud af at lave så jeg kan tilføje mine egne highlighter-ord mens mit program kører, så fx jeg kan scanne mit SynMemo efter specielle ord, og det ord efter de skal den så tilføje til listen så den bliver farvet hvad jeg nu bestemmer den skal værer

håber jeg var specifik nok og i kan hjælpe mig :D
Avatar billede yousif Nybegynder
08. oktober 2002 - 08:07 #1
Kan du ikke bare bruge TSynGenSyn (eller noget i den retning, har ikke delphi åben..)?
Avatar billede atlanta Nybegynder
08. oktober 2002 - 22:21 #2
hmm er desværer ikke helt med på hvad du mener :D kender den ikke og kan ikke lige umilbart finde noget der minder om :/
Avatar billede atlanta Nybegynder
15. oktober 2002 - 20:43 #3
.