Avatar billede loly Nybegynder
07. oktober 2002 - 21:05 Der er 8 kommentarer

Tag jer ikke af dette spørgsmål

Når englænderne går på indkøb, vælger de ofte en større forretning, der sælges alt det, de har brug for. Men det kan være svært at finde varerne. Derfor er det vigtigt, at der er en butiksassistenter, som kan hjælpe kunderne. personalet kan besvare kundernes spørgsmål og hjælpe dem med dees indkøb. Men personalet må ikke overdrive den service, de tilbyder. De engelske kunder kan ikke lide at blive presset til at købe noget.
Avatar billede whatever Nybegynder
07. oktober 2002 - 21:08 #1
Og dit spørgsmål er......
Avatar billede bongobride Nybegynder
07. oktober 2002 - 21:21 #2
"Tag jer ikke af dette spørgsmål" siger vist sig selv...
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
07. oktober 2002 - 21:21 #3
spam... men sjovt! *ROFL*
Avatar billede whatever Nybegynder
07. oktober 2002 - 21:25 #4
bongobride > Jeg har set titlen på spørgsmålet. Jeg mener bare ikke den slags pjat, hører til på et seriøst (eller måske ikke) it-forum. Og desuden har det ikke så meget med databaser at gøre.
Avatar billede fcs Novice
07. oktober 2002 - 23:17 #5
Loly>> Har du en god grund til at oprette sådan en gang fis her på eksperten? Jeg vil meget gerne høre den - hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede bongobride Nybegynder
07. oktober 2002 - 23:20 #6
lol
Avatar billede lasse_buck Nybegynder
08. oktober 2002 - 14:32 #7
Mit gæt: Loly har fundet en oversætter side, som tager tager en http-adresse og oversætter siden.

loly >> På de fleste sider med oversættere er der et felt, hvor man direkte kan indsætte den tekst, man gerne vil have oversat.
Avatar billede fcs Novice
13. oktober 2002 - 13:03 #8
Ingen reaktion fra Loly og spørgsmålet er ikke lukket. Brugeren deaktiveres.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin