Avatar billede kiiim Nybegynder
07. oktober 2002 - 17:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

XP mangler virtuel hukommelse

Når jeg tænder min computer (XP), siger den at den mangler virtuel hukommelse... hvorfor dog det? Og hvad skal jeg gøre ved det???
Avatar billede bongobride Nybegynder
07. oktober 2002 - 17:02 #1
Luk nogle af dine programmer som kører i baggrunden, og hent derefter Ad-Aware ( www.lavasoftusa.com ) - og tjek efter spyware
Avatar billede peet-49 Novice
07. oktober 2002 - 17:04 #2
Højreklik på denne computer-egenskaber-avanceret-visuelle effekter-indstillinger-avanceret, der kan du øge hukommelse.
Avatar billede kiiim Nybegynder
07. oktober 2002 - 17:06 #3
jeg køre næsten altid med Kazaa ... er det den der laver ged i det hele?
Avatar billede peet-49 Novice
07. oktober 2002 - 17:14 #4
Kazaa laver ingen bugs her hos mig, men hvis din visuelle hukommelse er sat for lavt, staller systemet.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
09. oktober 2002 - 19:38 #5
Dit system har vel ikke adgang til din pagefile
Avatar billede mr.mox Nybegynder
21. oktober 2002 - 13:08 #6
Prøv KONTROLPANEL/SYSTEM/AVANCERET/YDEEVNE/AVANCERET/VIRTUEL HUKOMMELSE her kan du se på hvilken HD der er defineret sidefil o.s.v.