Avatar billede hugoerik Nybegynder
06. oktober 2002 - 10:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

windows 98 ndis???????

Installerede windows 98, da hele installationen var færdig og den skulle starte op for første gang, kom en melding om at der ikke var nogen NDIS. hjælp.
Og at jeg skulle genstarte i fejlsikret tilstand.
Hvorfor hulen det.
Avatar billede kingomand Novice
06. oktober 2002 - 10:27 #1
Avatar billede lalledenby Nybegynder
30. oktober 2002 - 11:41 #2
gør det at du starter i fejlsikret og slettet dit netkort( og al netværk med). Der er sket en fejl da du kopiere filerne over. når du så starter normalt, vil computeren finde netkortet, og alle filerne vil blive kopieret over igen. Du kan evt også selv finde filerne på din win cd. de ligger under \win98. du skal bruge extract, fx: extract ndis.dl_ ndis.dll
:D