Avatar billede freia Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:38 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

forkert webside som startside.

jeg har et problem, jeg har indtil idag haft www.ni.dk som startside.
problemet består i, at der kommer en forkert webside op, nemlig www.inv.dk, som er en underside på www.ni.dk.
når jeg klikker på www.ni.dk når www.inv.dk er poppet op, sker der ikke noget.
jeg har prøvet at fjerne ni.dk som startside og sætte den ind igen, men det hjælper ikke.
Avatar billede perj Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:41 #1
Gå i funktioner > internetindstillinger og ret det her.
Avatar billede sukos Juniormester
05. oktober 2002 - 23:44 #2
Og du har selvf. prøvet det nederste til højre link, med at gøre ni.dk til startsiden?
Avatar billede freia Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:49 #3
svar til Peri, det har jeg prøvet, det nytter ikke noget
Avatar billede perj Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:53 #4
Så ville jeg genstarte maskinen og:
Gå i funktioner > internetindstillinger og ret det her ;-)
Avatar billede freia Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:53 #5
svar til Sukos, hvad mener du med det nederste til højre link?
Avatar billede perj Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:54 #6
>> Sukos. Hvis det jeg foreslår, virker dit forslag heller ikke.
Avatar billede perj Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:55 #7
Sorry - der skulle have stået:
>> Sukos. Hvis det jeg foreslår ikke virker, virker dit forslag heller ikke.
Avatar billede freia Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:55 #8
jeg prøver at genstarte
Avatar billede freia Nybegynder
06. oktober 2002 - 00:12 #9
ja så har jeg prøvet at genstarte, der vikker stadid ikke
Avatar billede perj Nybegynder
06. oktober 2002 - 00:17 #10
Så har jeg ikke andre forslag, men er ikke klar over hvilken browser version du anvender, men sørg for at opgradere til den sidste nye version (6.0) hvis du ikke har den. Er spændt på hvad du finder ud af.
Avatar billede freia Nybegynder
06. oktober 2002 - 00:19 #11
jeg lader emnet stå, og går i seng ----
Avatar billede perj Nybegynder
06. oktober 2002 - 00:20 #12
Fandt dette her:
Gør www.ni.dk til din startside, selv...

--------------------------------------------------------------------------------
Hvis du bruger Microsoft Internet Explorer - (Dansk)
- 1. Vælg menuen Funktioner og klik på Internet-indstillinger.
- 2. Sørg for at fanebladet "Generelt" er valgt
- 3. I området "Startside" skal du i tekstboksen "Adresse" skrive http://www.ni.dk
- 4. Tryk på OK - nu er www.ni.dk valgt som din faste opstartsside.

Hvis du bruger Netscape Navigator - (Engelsk)
- 1. Vælg menuen Edit og klik på Preferences.
- 2. Sørg for at "Navigator" er valgt under "Category" i venstre side
- 3. I feltet "Navigator starts with" skal du vælge "Home page"
- 4. I området "Home page" i tekstboksen "Location" skal du skrive http://www.ni.dk
- 5. Tryk på OK - nu er www.ni.dk valgt som din faste opstartsside.

Hjælp:
- Hvis du løber ind i problemer kan du sende en e-mail til: linkguide@a.sol.dk
Avatar billede clon.xx Nybegynder
06. oktober 2002 - 09:09 #13
gå ind i egenskaber på internet ikonet så står der "Adresse" så er der et felt du kan ændre på, retter du den til det du nu vil have der skal starte med!
Avatar billede freia Nybegynder
09. oktober 2002 - 01:21 #14
til alle venlige sjæle:
problemet har tilsyneladende løst sig af sig selv med et par dages pause
p.s. jeg havde prøvet alle forslagene inden jeg kastede det ud på nettet.
Avatar billede freia Nybegynder
09. oktober 2002 - 01:25 #15
xxxxxxxx
Avatar billede freia Nybegynder
09. oktober 2002 - 01:26 #16
jeg trækker mig tilbage igen
Avatar billede freia Nybegynder
09. oktober 2002 - 01:41 #17
jeg takker for interessen og trækker mine point tilbage igen