Avatar billede emil_emil Nybegynder
05. oktober 2002 - 02:13 Der er 13 kommentarer

brænde spil til X-boxen?

Dette er selvfølgelig et ultra hypotetisk spørgsmål…. B-p
Kan man købe chip eller lave et eller andet så man kan brænde "sikkerhedskopier" af spil til X-boxen?
Eller er en DVD brænder bare nok?

Er der områdekoder på X-boxens dvd afspiller og kan man blive fri for den?
Og hvor kan man ellers få ”billiger” spil til den :-)
Anonyme svar kan evt. gives på xboxen@hotmail.com
;-)
Avatar billede ahave Nybegynder
05. oktober 2002 - 02:59 #1
Du får hug for dette spørgsmål...
Avatar billede emil_emil Nybegynder
05. oktober 2002 - 09:20 #2
Det er vel ikke forbudt at spørge Hvis jeg havde ulovlige spil ville jeg jo ikke spørge hvor "man" får dem vel :-S
Avatar billede emil_emil Nybegynder
05. oktober 2002 - 09:30 #3
Det kan godt være at det er lige på grænsen at god skik :-(
men så kan vi jo få en god diskotion om moral :-D
Avatar billede emil_emil Nybegynder
05. oktober 2002 - 09:33 #4
Diskussion (ups)
Avatar billede popsy Novice
05. oktober 2002 - 10:22 #5
punkt 1, svar på spørgsmål, skal (såfremt point gives) være tilgængelige for alle brugere på eksperten.

punkt 2, du efterlader ikke læseren af dit spørgsmål med den mindste tvivl om, at der her spørges om noget ulovligt.

Luk spørgsmålet med det samme!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2002 - 12:24 #6
sådanne chips man sætter i en Playstation er ikke ulovlige (garantien ryger) så man kan spille brændte spil er ikke ulovlige.
Dermed vil jeg sige at spørgsmålet er lovligt nok, så længe der ikke svares på HVORDAN han bruger et evt. program - men kun svarer på hvilket program man skal bruge for at lave en "back-up" af XboX spil.
Avatar billede initializing Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:01 #7
"Kan man købe chip eller lave et eller andet så man kan brænde "sikkerhedskopier" af" Dine "sikkerthedskopier"???

"Og hvor kan man ellers få ”billiger” spil til den" "Billigere" spil???

Synes ikke det ldyer lovligt efter min mening...
Avatar billede initializing Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:03 #8
”billiger”
Skulle ha' været
"Billigere"
Avatar billede emil_emil Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:09 #9
Hvis jeg ikke vil have min lille søn til at Risse mine DYRE DYRE spil så må jeg vel godt lave en sikkerhedskopi af mine egne spil?
og det kan jo godt være at der er en eller anden butik der sælger billiger spil. eller måske er det billiger at købe spildene i sverig eller Tyskland hvem ved....... Ja ja jeg har indrømmet at det KAN misforstås ;-)
Men folk reagere da promte på mit spørgesmål og Alle er indtil NU MEGET lov lydigt Og det er jo dejligt at se :-)Her i vores lille land støtter 100% billy boys Økonomi :-D
(tag det hele med et gram salt og pas på blodtrykke)
Avatar billede emil_emil Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:10 #10
stave fejl (billigere)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2002 - 18:51 #11
initializing> hvor står der at det er "sikkerhedskopier" af "sikkerthedskopier"??
Avatar billede fcs Novice
07. oktober 2002 - 23:16 #12
Emil_emil>> Det er ikke tilladt at give point for svar der ikke er tilgængelige for alle ekspertens brugere. Ydermere er det ikke tilladt at spørge efter ulovlige versioner af programmer. Jeg vil derfor på det kraftigste anmode dig om at lukke spørgsmålet og læse reglerne igen.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
13. oktober 2002 - 13:05 #13
Da anmodningen ikke er fulgt deaktiveres brugeren.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin