Avatar billede psx Nybegynder
25. september 2000 - 10:37 Der er 7 kommentarer

Installations problemer med Windows me

hjæællpppp! jeg har lige fået Windows me den fulde version. Problemet er bare at jeg starter på en ren hd og sætter så Windows me setup i gang, jeg kan komme igennemen hele installationsprocessen og når jeg når til det punkt hvor der skal genstarte og den også får genstartet fryser den lige efter, hvad kan der være i galt????

Min maskine:
pii 350 mhz
64 mb ram
3,2 gb hardisk
3dfx rush
soundblaster 32
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 10:40 #1
Min ven havde samme problem ! prøv at indstallere win98 først og så winME oven på altså opdatere !!
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
25. september 2000 - 11:00 #2
Jeg havde selv samme problem, jeg løste det ved at reset min maskine og så var der ikke noget problem. Jeg har dog siden hen opgraderet fra Win98SE da jeg ikke kunne få PWS til at køre ordentligt på WinMe.

Så jeg anbefaler også at du opdaterer fra Win98

Regards
Rütger Jacoben
Avatar billede jly Nybegynder
25. september 2000 - 11:21 #3
har du sat din onboard ram til inde i din bios?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2000 - 23:23 #4
At din maskine fryser tyder blot på at grafikdriveren ikke er ok.
Avatar billede jones Nybegynder
26. september 2000 - 08:35 #5
rar_jacobsen >> læs lige mit svar ik´
Avatar billede jly Nybegynder
16. oktober 2000 - 10:13 #6
Definer lige hvordan den fryser er det når den er ved at genstarte, eller bliver boksen stående hvor den skriver \"win genstart\", eller hvad?
Avatar billede katja Nybegynder
17. oktober 2000 - 20:10 #7
Man kan ikke installere Win me (den fulde ver.) oven på win98, så får du meddelse om at anskaffe en opgraderings ver.