Avatar billede bamze Nybegynder
25. september 2000 - 09:54 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Mangler sms !!!

hvem kan lave en sms sender ?
Avatar billede texaz Nybegynder
25. september 2000 - 09:55 #1
forkert Debat !!!!
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 09:56 #2
det kan jeg!!!

test evt på:

www.soze.dk - hvis du logger ind er der en lidt mere avanceret en på forsiden...
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 09:57 #3
hvorfor point skift??
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 09:59 #4
kan vi lige få forklaring på dette point skrift...man kan ikke få 650 point for at sige ? er oprettet i forkert gruppe!!!
Avatar billede powell Nybegynder
25. september 2000 - 10:00 #5
Var det en fejl, eller for man virkelig 650 point for at sige at det er den forkerte debat? under kategorien fri debat, hmmm er det fedt?
Avatar billede fcs Novice
25. september 2000 - 10:03 #6
Så er bamze og texaz på spil igen. Se http://www.eksperten.dk/spm/26477 Admin er kontaktet!!
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 10:08 #7
ADMIN!!!!
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 10:13 #8
Tja underligt at han har tjent 950 point´s kun hved hjælp af bamze !

Der er jo ingen tvivl om at der er tale om snyd her !!!
Avatar billede texaz Nybegynder
25. september 2000 - 11:35 #9
ROLIG jeg havde point på Bamze som jeg tog her over på texaz så oprettede jeg bare et spørgsmål !
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 11:37 #10
altså er du en og samme person???
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 11:37 #11
altså... texaz og bamze er den samme person?
Avatar billede texaz Nybegynder
25. september 2000 - 11:48 #12
ja jeg er den sammen
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 11:53 #13
du ved godt at man kun må have én profil på eksperten!!!?
Avatar billede texaz Nybegynder
25. september 2000 - 11:58 #14
næh det viste jeg egentlig ikke men så stopper jeg da bare med at bruge den ene :)
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 12:05 #15
det er jo umuligt... begge brugere vil jo stadig optjene point...
Avatar billede texaz Nybegynder
25. september 2000 - 12:11 #16
men jeg lader bare vær med at bruge Bamze :)
Avatar billede fcs Novice
25. september 2000 - 12:36 #17
Ja, men nu har du jo også drænet Bamze for point!!!
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 12:43 #18
Mit forslag !!! ADMIN du sletter både texaz og Bamze og så opretter personen bag det hele en ny bruger og lader vær med at lave det der pis en gang til !!!

Texaz-bamze >> man bliver ikke respekteret herinde hvis man snyder med pointene !!! F.eks. så tror jeg ikke at nogen af dem som har set dette spg. har lyst til at hjælpe hverken Texaz eller bamze !!! og som du kan se så opdages det lynhurtigt ! Og admin ser det lige med det samme !

Avatar billede texaz Nybegynder
25. september 2000 - 12:57 #19
okey jeg har kvajet mig jeg opretter en ny bruger nu så. Nogen der vil have min point ?

jeg indrømmer jeg har lavet en fejl UNDSKYLD !
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 13:04 #20
Jaaa juhhuuu jubiii !!!!!

Ej det er vel hellere ikke lovligt !!!

Du ku jo lave et spg hvor du skrev at kl. 22 i aften ville der blive uddelt point til alle som havde svaret fx. \"buh\" og så kl 22 i aften uddeler du point til ALLE. og nu ikke noget med selv at svare !

Det er vel ikke ulovlig (eller hvad)

admin kan se vilken ip du er på så glem det !

Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 13:14 #21
ved at oprette endnu en profil kommer du bare i større vanskeligheder... så har du nemlig pludselig 3 profiler... og det er altså endnu mere ulovligt en at have 2!!!
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 13:17 #22
Keysersoze >> Vi beder admin om at slette Tezax og Bamze !
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 13:22 #23
Hvis han er helt ny og ikke kender til ekspertens regler så syns jeg godt at vi kan give en chance. eksperten er vel et sted hvor alle har lov til at værre. han må bare love at læse

http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

til punkt og prikke og selvfølgelig også overholde reglerne
Avatar billede tewaz Nybegynder
25. september 2000 - 13:24 #24
Hej dette er min nye bruger :)

plz giv mig en chance i smider mig jo næsten ud jeg mødte kun eksperten her for 4 dage siden jeg ved jeg kvajet mig og jeg har sagt undskyld. nu ved jeg at jeg ikke skal gøre sådanne ting i frem tiden.
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 13:30 #25
jonas >> OK... det ville være en idé...
Avatar billede tewaz Nybegynder
25. september 2000 - 13:32 #26
nu har jeg læst reglerne og forstået dem kan i tilgive mig ? PLEASE
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 13:36 #27
10 dage med Bamze

&

6 dage med texaz !!!

Du kan ikke snyde eller lyve her på eksperten !

Hvis de ikke mener at det ikke er ulovligt og du selv går med til det så opret et spg med alle dine point fra texaz og del dem ud til alle som har svaret og så skriver du en stor undskylding og en lille forklaring.

(andre eksperter) ret mig lige hvis dette er i uoverenstemmelse med reglerne.
Avatar billede tewaz Nybegynder
25. september 2000 - 13:42 #28
hvorfor hakker i sådan på mig jeg er fanme helt ny her inde nu har jeg prøvet at kigge lidt rundt her på eksperten der er fanme mange der også giver deres point væk jeg har sagt undskyld og oprettet en ny bruger her så kan i sgu ikke være bekendt i bliver ved at hakke på mig :*(
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 13:58 #29
Så opfør dig ordenligt !!!

Men går du med til det som jeg skrev før ??

(eftersom der ikke er nogen som har komenteret det må det vel være ok)
Avatar billede tewaz Nybegynder
25. september 2000 - 14:02 #30
ja jeg opretter et spm. og giver alle pointne ud jeg opretter det nu
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 14:09 #31
skriv lige et link til det her og skriv hvornår du deler ud dette er så sidste gang du logger ind med Bamze eller Texaz ! OK

Husk at du selv ikke må svare på spørgsmålet, for så har du baladen igen ! Der er en eller anden som tjekker :)
Avatar billede texaz Nybegynder
25. september 2000 - 14:14 #32
det var ikke lovligt at give sine point ud åbenbart for mit spm. blev slettet.
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 14:18 #33
Hmm ok men så er der jo ikke noget at gøre ved det *S*

Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 14:21 #34
Og lad nu vær med at logge på med andet end tewaz ellers er du først på den !

Det er ikke så tit at folk acceptere dette lige meget om du er nybegynder eller ej !

Men en gang i mellem sker det ! og du er tilgivet af mig !

velkommen til eksperten :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. september 2000 - 14:26 #35
Begge brugre slettes, og så må der optjenes point på den nyoprettede konto.
Avatar billede jones Nybegynder
25. september 2000 - 14:29 #36
TAK admin !