Avatar billede pagh Nybegynder
04. oktober 2002 - 12:23 Der er 5 kommentarer

Reviews af kopimaskiner. Hvor?

Daws...

Jeg sidder på arbejde og vi skal til at have nye kopimaskiner.

Jeg har prøvet at lede efter sider med tests af dette, men uden held.

Men jeg er på jagt efter reviews af følgende maskiner.:
Xerox DCC-12
Canon CLC-5000, CLC-1180 og IRC-2105.
Minolta CF-2001.

Evt. nogle der har nogle kommentarer?

På forhånd tak.

MVH
Michael Pagh
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. oktober 2002 - 12:35 #1
jeg har før i tiden beskæftiget mig med kopimaskiner, men har ikke rigtigt fat i emnet mere.
Skulle jeg sætte en rækkefølge ville det være:

Xerox
Minolta
Olivetti
Canon

Xerox er nok det firma der har størst erfaring på det område.
Olivetti har jeg beskæftiget mig noget med som servicetekniker.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
04. oktober 2002 - 13:21 #2
vælg en model der kan kobles direkte på jeres netværk samtidig med det eren kopi maskine
Avatar billede pagh Nybegynder
04. oktober 2002 - 23:01 #3
Det er også DCC-12`eren vi hælder mest til.
Men kopimaskinen skal bruges på en DesignSkole, så den skal kunne levere en ret god kvalitet.

Vi har kigget på Canon`s kopimaskiner med LED teknologi, men de kan sq ikke rigtig levere varen.

Men det kan Xerox`s DCC-12`er, men den koster så også lidt mere end de andre. Men vi har fået et godt tilbud på et par let brugte DCC-12`ere.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. oktober 2002 - 23:10 #4
En i min familie arbejder som kunstner, han fik et job hos Minolte da der var København år, det han lavede skulle bruges til udsmykning og dekorationer og han var utroligt tilfreds med Minolta.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. oktober 2002 - 23:11 #5