Avatar billede vandpibe Nybegynder
04. oktober 2002 - 00:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PS2 region free bootdisc

Jeg har en PS2 og har hørt, at man kan bruge en bootdisc til at gøre den regionfri, når man skal se DVD-film. Er der nogen der har hørt om et sted hvor man kan downloade det gratis eller bare om der er et sted hvor man kan skaffe det. Ideen er at skulle slippe for at installere en chip i min PS2. Hjælp!
Avatar billede gunni Nybegynder
04. oktober 2002 - 00:30 #1
prøv at søge på "PS2 DVD Region X" med edonkey2000
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
06. oktober 2002 - 18:41 #2
hvis du finder noget der kan bruges og det virker så giv lige lyd fra dig
Avatar billede bullefardk Nybegynder
06. oktober 2002 - 18:43 #3
det er en du skal købe. den skal du købe sammen med en Neo chip så du også kan spille brændte ps2 spil. kan dog ikke huske siden hvor du kan købe
Avatar billede bullefardk Nybegynder
06. oktober 2002 - 18:43 #4
Den er dansk
Avatar billede chaser64 Nybegynder
14. oktober 2002 - 18:28 #5
Disken hedder Datel Region X, og kan købes her http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=1239&vare_id=124849. Hvis du ikke har fjernbetjening kan det godt betale sig at købe følgende pakke til 329,-: http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=1239&vare_id=207557
Avatar billede vandpibe Nybegynder
08. november 2002 - 19:01 #6
chaser64 har ret. Point til ham/hende