Avatar billede pixel-box.dk Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:29 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg VÆLGE!?

Hvad for et design skal jeg vælge?

http://www.pixel-box.dk/box/

http://www.pixel-box.dk/design2.jpg
mit spørgsmål er altså... hvad for et er pænest?
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:30 #1
nr 1
ligsom nr 2 fylder lidt for meget medmindre det bliver mindre
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:31 #2
Det første er alt for tungt..
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:31 #3
det kan der vel gøres noget ved
Avatar billede gunni Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:32 #4
http://www.pixel-box.dk/box/ er klart det fedeste.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:33 #5
kan billederne ikke køres igennem gif constructer så de kører hurtigere
Avatar billede dennism Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:37 #6
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:37 #7
de billeder der ligger under gallery hvordan har du lavet dem ?
Avatar billede dj-it Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:38 #8
Avatar billede pixel-box.dk Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:39 #9
Clausmeyer > 3D Studio Max og Photoshop ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:59 #10
er også mest til den sidste.
Men er ikke vild med nogle af dem desværre :(

2eren kan blive god med noget arbejde.  Er enig i at billedet er for stort. Selve effekten er heller ikke så fed, det ligner bare en stor klump du har smidt en texture på :(
1eren har du ødelagt med de farver du har valgt desværre.  Blå i forskellige nuancer er ikke det fedeste ;)
Avatar billede razzia Nybegynder
03. oktober 2002 - 23:02 #11
http://www.pixel-box.dk/design2.jpg - jeg holder på denne fordi som sagt før den ser ikke tung ud, og det falder bedre i øjene end den første ... flere detaljer som er noget jeg rigtig godt kan lig ;D
Avatar billede simona Nybegynder
04. oktober 2002 - 01:05 #12
Jeg vil sige at den sidste; "design2" er den jeg bedst kan li. Den første er "sikker", vi har alle "set" den før.. opbygningen er gens!
Nr. 2 er "ny" og modig.. tror sagtens du kan oprette en side med nye opbygninger! Syntes du skal forsøge at arbejde videre med nr 2!
:0)
Avatar billede n!nja Nybegynder
04. oktober 2002 - 08:09 #13
Jeg kan bedst lide http://www.pixel-box.dk/design2.jpg fordi siden er bygget mere utraditionelt op end den anden, og dermed virker mere interessant.

Opbygningen ville måske ikke være den mest hensigtsmæssige hvis det var en side som var spækket med informationer, men til en præsentationsside som din, syntes jeg det er helt perfekt.
Avatar billede dynablast Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:43 #15
Avatar billede signe2183 Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:22 #16
Det første er lidt kedeligt, så jeg ville arbejde videre med nummer to. Menuen ude til højre er klart fed og ser meget prof ud, men logoet ude til venstre er alt for stort og dominerende. Hvad med at genbruge logoet fra design1 og lave en kollone under det (evt også med ternet baggrund som den anden kollone, som du så kan bruge til noget tekst eller billeder.
Avatar billede signe2183 Nybegynder
05. oktober 2002 - 23:23 #17
Det var ment som et svar