Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2002 - 17:46 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

verdens sjovest joke

To jægere er ude i skoven, da den ene falder om. Han ser ikke ud til at ånde, og hans øjne er glasagtige og brustne. Den anden griber sin mobiltelefon og ringer til alarmcentralen:

- Min ven er død. Hvad kan jeg gøre?, hvorefter stemmen i den anden ende spørger: "Tag det roligt. Jeg kan hjælpe. Lad os først sikre os, at han er død. Derefter bliver der stille, hvorefter et skud høres. Tilbage i røret siger den ene jæger så: - Okay, hvad så nu?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
03. oktober 2002 - 17:50 #1
jeg vil ha point :D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 17:54 #2
*LOOOL*
Avatar billede dcgeek Nybegynder
03. oktober 2002 - 18:16 #3
jeg har læst den... den er inde fra ekstrabladet.dk ik'?
Det er noget med nogle forskere der har fundet frem til at den skulle være verdens bedste vittighed... de havde sq ret...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. oktober 2002 - 18:19 #4
Det var sgu for fanden da engelske forskere ikke?? Så må der være noget der er sjovere!!!
Avatar billede hono Nybegynder
03. oktober 2002 - 18:22 #5
Mener at It-avisen engang bragte en lignende artikel. Det var også nogle der havde gennemsøgt nettet for jokes, og fundet den bedste. De fandt frem til følgende (frit gengivet efter bedste evne):

Sherlock Holmes og hans assistent dr. Watson er i forbindelse med en mordsag ude i skoven. Det bliver mørkt, og Sherlock Holmes vurderer at de må slå lejr, og overnatte i skoven. De slår deres telte op og ligger sig til at sove. Midt om natten bliver Watson pludseligt vækket af Sherlock Holmes.
Holmes: "Se godt på himlen, og fortæl mig hvad du kan udlede af det Watson"
Watson: "Der er tusinder af stjerner. Hvis blot en tiendedel af disse er som vores sol, og igen en tiende af disse har stjerner har planet kredsende om sig. Så er der måske liv på en tiendedel af disse, og dermed er vi nok ikke alene i universet"
Holmes: "NEJ Watson din klovn. Der er nogen der har stjålet vores telt!"

Hono
Avatar billede mike23 Nybegynder
03. oktober 2002 - 18:22 #6
kanon vits :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2002 - 18:57 #7
hmmmm..... sjov :)

denne er lige så god...:

DU VED DU HAR FÅET NOK AF 90'ERNE NÅR:

- du forsøger at bruge dit password på microovnen
- du har en liste på 15 tlf.nr. til 3 af dine familliemedlemmer
- du mister kontakten med de venner, som ikke har en e-mail adr.
- du føler dig struktureret, når du har klistret en masse post-it-sedler op i forskellige farver
- du hører de bedste vitser på e-mail
- du trykker 0 for at få en linie ud, når du er hjemme
- du har haft samme skrivebord i fire år, men arbejdet for 3 forskellige virksomheder
- du har dit CV på CD, i håndtasken
- det største tab efter at din computer er gået ned, er alle de gode vitser du havde samlet
- "syg" indebær at du ikke kan gå eller ligger på sygehuset
- ferie er noget du venter med til næste år
- du, samtidig med at du læser denne liste, nikker og griner for dig selv
- du, samtidig med at du læser dette tænker, den her må jeg sende videre til mine e-mailvenner
- du tænker at den har de sikkert allerede fået, men du orker ikke at undersøge det og sender den alligevel
Avatar billede eddie-dk Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:44 #8
A woman gets on a bus with her baby. The bus driver says: 'That's the ugliest baby that I've ever seen. Ugh!' The woman goes to the rear of the bus and sits down, fuming. She says to a man next to her: 'The driver just insulted me!' The man says: 'You go right up there and tell him off - go ahead, I'll hold your monkey for you.'
Avatar billede mat Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:49 #9
eddie-dk >> hehehe, good one :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. oktober 2002 - 02:06 #10
Three blondes walk into a bar and ask the bartender for three shots of tequilla.  He looks at them and says 'OK' and pours their shots. They all clink glasses and yell '51 days!'  Then they proceed to slam the shots, looking very self-satisfied.  They look back to the bartender and decide to order another round.  This time they pick up the glasses again and, more gleefully yell '51 days!' The bartender finally can't stand wondering what they are talking about and asks them what they mean by 51 days. One of the blondes looks at him and says 'Well,' looking very smug.  'We just finished a jigsaw puzzle.  It took us only 51 days. And on the box it said 2-4 years'
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2002 - 10:16 #11
lol de var sku meget gode john, eddi og jakoba
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
04. oktober 2002 - 14:01 #12
takker for point :D