Avatar billede hottehans Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:26 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

kan i komme på denne side???

www.rockersbychoice.dk
Avatar billede bongobride Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:28 #1
nej
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:28 #2
kører frygtlig langsom
nej
Avatar billede htm Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:29 #3
nix
Avatar billede mache-sfx Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:30 #4
nej.. den er ved at blive opdateret. eller så er sever nede ....

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internetindstillinger. Klik under fanen Internetforbindelse på Indstillinger. Indstillingerne skal svare til dem, der er leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internetudbyderen.
Hvis netværksadministratoren har aktiveret det, kan Microsoft Windows undersøge netværket og automatisk opdage indstillingerne for netværksforbindelsen.
Hvis du vil have Windows til at prøve at finde dem, skal du
klikke på  Registrer netværksindstillinger
Nogle websteder kræver 128-bit forbindelsessikkerhed. Klik i menuen Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilken sikkerhed du har installeret.
Hvis du prøver at nå et sikkert websted, skal du sørge for, at dine sikkerhedsindstillinger understøtter det. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under fanen Avanceret, og kontroller indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 og PCT 1.0.
Klik på knappen  Tilbage for at prøve et andet hyperlink.

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Avatar billede rs2000 Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:30 #5
nope
Avatar billede hottehans Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:32 #6
æbæv.... tak
Avatar billede hottehans Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:32 #7
kan man ikke give kvarte point?
Avatar billede predator_ Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:32 #8
nej, den redirecte ellers til et domæne der hedder noget i stil med www.kimzoom.dk, så det må være det der fejler..
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:39 #9
Nej det kan jeg ikke
Avatar billede francke Nybegynder
03. oktober 2002 - 17:51 #10
Jeg går da lige på! Ser en flot plakat!!
http://www.rockersbychoice.dk/
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
03. oktober 2002 - 18:34 #11
YiR nu kan jeg også
Avatar billede hottehans Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:18 #12
ja nu virker det  ;)