Avatar billede play-j Nybegynder
03. oktober 2002 - 15:54 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nogen der ved hva denne font hedder?

Hjæææælp nu har jeg ledt og ledt og kan IKKE finde frem til den font www.oddpeople.com bruger, nogen der kan hælpe mig med at finde link eller navnet på denne font :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. oktober 2002 - 15:56 #1
Hvis du mener fonten i logoet, tror jeg ikke det er en decideret font. Jeg tror den er designet til netop det logo.
Avatar billede beatone Nybegynder
03. oktober 2002 - 15:57 #2
Du kunne jo skrive til oddpeople og spørge dem....de bider sikkert ikke ;)
Avatar billede play-j Nybegynder
03. oktober 2002 - 15:59 #3
*g* Har skrevet med har sQ ikk skrevet tilbage :)
Avatar billede mikael_c Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:21 #4
Som nanog siger kan det let være et font som de selv har lavet, men jeg kan vel lige så godt lige bruge 10 minutters tid på at lede efter den..
Avatar billede mikael_c Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:22 #5
nanoq - sorry
Avatar billede play-j Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:25 #6
*s* Jah men d tror jeg ikk de har har for lænfge siden set nogle andre webs der havde den f.eks. den gamle biip.dk havde den oxo :)
Avatar billede play-j Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:25 #7
Det er ikk logoet det er den de bruger i MENUEN sorry ;)
Avatar billede mikael_c Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:29 #8
Altså den hvor der fx. står kompetencer og kunder o.s.v. ? :)
Avatar billede play-j Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:31 #9
Jepper :)
Avatar billede mikael_c Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:52 #10
Fandt ikke den som er på OddPeople, men fandt dog et par windows installerede fonts, som ligner en del, og der er faktisk rimlig mange af dem..
Men hvis det ikke er svar nok, kan du lede videre, her: http://www.top20free.com/
Held og Lykke!

MVH
Mikael Clemensen
Avatar billede limemedia Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:59 #11
menuen osv er da silkscreen
http://www.kottke.org/plus/type/silkscreen/
Avatar billede mikael_c Nybegynder
03. oktober 2002 - 17:03 #12
Nice nok funder ljweb ;)
Avatar billede play-j Nybegynder
03. oktober 2002 - 17:44 #13
ljweb >>

Det er fandme smukt :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
03. oktober 2002 - 17:47 #14
ja ik ? :)