Avatar billede darkage Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:24 Der er 8 kommentarer

til salg : Pioneer DVD Brænder + DVD Medier

DVD-Brænder, Pioneer DVR-104 DVD RW, Samme model som A04 bare i OEM, inklusiv 100 stk Vivastar DVD Medier 4.7GB Single side, nyt og ubrugt, nypris på edbpriser 6000 kr. Jeg sælger den for 4500 kr
Avatar billede hottehans Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:25 #1
hvor gammel? ummidbart for dyr...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. oktober 2002 - 16:46 #2
1 stk. DVR-104 Bulk DVD-RW 1X/DVD-R 2X/CD-R 8X/CD-RW 4X/IDE  2.895 kr.
100 stk. DVD-R Spindle (100-Pack) 4,7GB Single Side  2.950 kr.

Samlet pris på EDBpriser: 5845kr.

Er den varm eller hvad er der galt med den?
Avatar billede darkage Nybegynder
02. oktober 2002 - 20:30 #3
Intet galt med den og den er heller ikke varm. Jeg kan skaffe alt hardware billigt, så dette er en pakke løsning.

Og regn lige fragt priserne med, når du nu tvivler på min (edbpriser) pris

så for at sige det lige ud : Det er 100% nyt, som først bliver bestilt hos leverandøren, når nogen bestiller hos mig.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
02. oktober 2002 - 21:58 #4
dargake>>Kan du skaffe andet hardware billigt?? :)
Avatar billede darkage Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:02 #5
ratzaiy : yep, skriv til mig hvis du er interesseret i noget spamjamog_darkage@hotmail.com (fjern spamjam)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
03. oktober 2002 - 13:15 #6
dvs adressen er darkage@hotmail.com? Hvorfor har du skrevet spamjamog?
Avatar billede darkage Nybegynder
03. oktober 2002 - 13:46 #7
nope adressen er og_darkage og så hotmail. Grunden til at jeg har skrevet spamjam er fordi jeg hader spam mail. Det er det væreste jeg ved. Anyway min email er og_darkage hos hotmail. Grunden til at jeg ikke skriver min komplette adresse er fordi der er masser af små bots der surfer efter email adresser og samler dem i en liste (som så bliver spammet).
Avatar billede darkage Nybegynder
03. oktober 2002 - 13:47 #8
foresten "og" står for Original Gangster, og ja jeg lytter meget til rap musik genren :)