Avatar billede antidote Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved afvikling af prog.

I forbindelse med brug af edonkey under xp har jeg flere gange været udsat for at computeren er gået "spontant" ned. Efter kig i fejl-loggen kan jeg se en fejl der er beskrevet som en fejl i "True Vector Engine" - nogen der kender noget til denne?
Mener tidligere at have set noget om denne fejl i forbindelse med Zone Alarm Pro som jeg også benytter - men som sagt kommer problemet kun i forbindelse med edonkey-brug...
Så derfor - er der nogen der ved hvad der kan gøres ved problemet?

På forhånd tak
/antidote
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:38 #1
Slet eDonkey.. :)
Avatar billede antidote Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:40 #2
No go :)
Avatar billede ducks Nybegynder
02. oktober 2002 - 00:08 #3
eDonkey, så vidt jeg ved, bruger samme netværk som KaZaA, KaZaA Lite og iMesh osv. så mit forslag ville være at slette eDonkey og installere KaZaA Lite, det skuller efter sigene også være frit for spyware. Kan downloades på www.kazaalite.com
Avatar billede loonz Nybegynder
02. oktober 2002 - 00:10 #4
Ducks> Edonkey kører ikke over Gnutella netværket som de andre programmer (Kazaa osv. gør)  :)
Avatar billede ducks Nybegynder
02. oktober 2002 - 00:13 #5
loonz, men funktionerne er vel nogenlunde de samme ;)
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. oktober 2002 - 04:27 #6
"True Vector Engine" er en del af zone alarm , so there you have it...
eDonkey konflikter med zone alarm , men det er jo meget nemt at teste , kør eDonkey uden zone alarm er tændt...
har lige kikket lidt på nettet og ikke fundet någet relevant , men hvis nu eDonkey bruger bestemte porte (hva den sikkert gør)(har ikke eDonkey installeret)så ka du jo prøve at åbne dem i zone alarm...
Avatar billede antidote Nybegynder
02. oktober 2002 - 12:44 #7
OK - tak for hjælpen.
Hvis du opretter et svar cp1 får du pointene !

/antidote
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:18 #8
Glad for at kunne hjælpe :))
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:20 #9
Glad for at kunne hjælpe :)) (satans til taster)*lol*
Avatar billede charon_dk Nybegynder
04. oktober 2002 - 00:49 #10
Har selv haft samme problem, hvilket resulterede i tre harddisk nedbrud og tab af flere GB data. Slettede ZoneAlarm og har ikke haft problemet siden! Så hvis du skal køre eDonkey2000 vil jeg foreslå at du finder en anden firewall.