Avatar billede oletp Nybegynder
01. oktober 2002 - 21:45 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

DC10+ og Virtualdub

Er der nogen der kender til problemer hvis man har DC10+ installeret og vil bruge Virtualdub til capture ?
Efter capture kan jeg ikke encode til Mpeg, alle programmer melder om fejl i avi-filen.
Avatar billede celinder Nybegynder
02. oktober 2002 - 00:16 #1
du skal skifte codex !!!
Avatar billede hermandsen Juniormester
07. oktober 2002 - 11:00 #2
Har du prøve TMPGEnc?
Hentes på www.tmpgenc.net

Drop guiden og gå først og fremmest ind på Option->Environmental setting...->VFAPI plug-in og slå alt til!

Derefter prøver du at åbne din film en gang til... Sig til hvis der er problemer...

Hvis TMPGEnc slår fejl, så prøv lige en gang med VirtualDub! www.virtualdub.org
Avatar billede hermandsen Juniormester
07. oktober 2002 - 11:01 #3
Ups... Der skulle så ha' stået en gang til med VirtualDub... ;)

Prøv eventuelt at encode til et andet format og så åbn den med TMPGEnc! ;)
Avatar billede oletp Nybegynder
07. oktober 2002 - 14:10 #4
Jeg har prøvet alt. Jeg har senere fået oplyst, at der skulle være nogle bugs i DC10+ der giver problemer i alle programmer der kan encode til Mpeg. Jeg skal i aften undersøge det nærmere på denne adr. http://www.virtualdub.org/docs_capture.
Ellers foreløbig tak for hjælpen indtil jeg vender tilbage.