Avatar billede bamze Nybegynder
23. september 2000 - 13:18 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

jeg mangler hjælp til en database
Avatar billede texaz Nybegynder
23. september 2000 - 13:19 #1
kontakt mig så kan jeg måske hjælpe dig !
Avatar billede tpiil Nybegynder
23. september 2000 - 13:20 #2
hvad skal der være i den så bliver den lavet!
Avatar billede tpiil Nybegynder
23. september 2000 - 13:21 #3
eller hvis du har icq så kan du kontakte mig der på:

jeg kan også lave db åbningerne hvis det er det!
Avatar billede bamze Nybegynder
23. september 2000 - 13:21 #4
det vil jeg gøre Texaz
Avatar billede privaten Nybegynder
23. september 2000 - 19:17 #5
Hmmmm..., udveksling af point, og end ikke særligt opfindsomt?!, eller ser jeg bare spøgelser?
Avatar billede gimle Nybegynder
23. september 2000 - 22:17 #6
privaten er ikke alene om at studse. Hvad nytte har andre af disse genialske svar? Da det tydeligvis alligevel ikke kommer andre ved, hvad I har i gang, kunne i lige så godt maile direkte til hinanden. For min skyld kunne I så godt få en million point pr. mail - bare jeg slap for at spilde min tid på intetsigende spørgsmål og svar.
Avatar billede tpiil Nybegynder
23. september 2000 - 22:21 #7
nu hvor du gav ham svaret texaz må du gerne sende databasen til tpiil@funz.dk !!!
Avatar billede fcs Novice
24. september 2000 - 00:23 #8
Lytter lige med
Avatar billede privaten Nybegynder
24. september 2000 - 10:00 #9
Jeg er i princippet også ligeglad med om nogle udveksler point på en billig baggrund, men når det er sagt mener jeg også at point alt andet lige ER noget værd her på eksperten. Disse devalueres hvis der er for mange \"lette oprettels-point\" i omløb. Danmark trykker heller ikke flere pengesedler hvis riget fattes penge, - eller gør vi? ;-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. september 2000 - 13:37 #10
bamze/texaz>> Vil I lige redegøre for dette spm.! Der er stillet tvivl om snyd, så svaret skal falde nu, hvis I ikke vil slettes.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2000 - 12:19 #11
Med det som de/han har lavet idag, er der vist ingen tvivl længere!
Avatar billede tpiil Nybegynder
25. september 2000 - 13:40 #12
ANDREAS_ADMIN >>>>
chek dette spørgsmål, nu har de været igang igen!!!!!!
http://www.eksperten.dk/spm/26125
Avatar billede privaten Nybegynder
25. september 2000 - 14:12 #13
Hmmm..., Eksperten er åbenbart selv en del af http://www.texaz.subnet.dk/ ;-) - I allefald hvis man læser Deres nyheder...

Onsdag 13. September 2000

Det ligger nu fast at Eksperten er min sponsor.
på ekspertens hjemmeside han du faktsik mange ting så som :
Læse hvordan man laver figure til HH
Læse om Script og andre ting til hjemmesider.
Lærer at bruge forskellige programmer.
Faktisk kan Ekspertens hjemmeside bruges til alt enden for IT.

Avatar billede tpiil Nybegynder
25. september 2000 - 14:14 #14
hehe ja over tradedoubler :o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. september 2000 - 14:41 #15
jeg har set det, begge profiler er som bekendt slettet. Brugeren gjorde det pga. mangl. viden om reglerne, og har derfor fået lov til at \"starte på en frisk\". !!