Avatar billede naffats Nybegynder
01. oktober 2002 - 09:58 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Wolfenstein

Jeg kan ikke komme videre i spillet ?
Jeg er kommet til slutningen af " Weapons of Vengeancce : forest", når jeg kommer til lastbilen får jeg besked om at jeg ikke kan komme til exit endnu, - der - alt er dræbt - alt er fundet - hvad gør jeg ??
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
01. oktober 2002 - 10:03 #1
du mangler stadig noget

har du et link til det spil
Avatar billede naffats Nybegynder
01. oktober 2002 - 10:12 #2
Spillet hedder Reurn to Castle Wolfenstein, jeg har et originalspil, men man kan hente en demoudgave på nettet. Søg under "RTCW" på Google
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. oktober 2002 - 10:19 #3
Har du prøvet at kravle op i lastbilen, men du må ikke dræbe den sidste mand der står vagt foran lastbilen
Avatar billede naffats Nybegynder
01. oktober 2002 - 10:39 #4
ja , jeg kan ikke forstå hvad der er i vejen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. oktober 2002 - 10:53 #5
Venligst brug korrekte kategorier.

Hovedkategorien "Eksperten" er KUN til spørgsmål OM Eksperten

Spm. flyttet til Fri Debat.

NanoQ/Coadmin
Avatar billede naffats Nybegynder
01. oktober 2002 - 10:55 #6
ok- undkyld
Avatar billede halifax Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:10 #7
Vagten foran bilen, eller henne ved porten, hvor bilen skal ud, må ikke dræbes. nordicwolf er inde på det rigtige, men du har afvist ham.
Du er ikke den første, som har døjet med den bane. Er lidt ticky.
Du må mangle noget, fx. inde i bygningen over for indgang til lejren.
Der er også noget med at gå på en mur fra den nordlige bygning for at komme op på taget af den anden bygning. Har du været der?
Avatar billede halifax Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:12 #8
Ikke at forglemme, de to er det vist, oppe i udkikstårnet.
Avatar billede naffats Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:12 #9
jeg har været inde i bygningen - ja, jeg mener at jeg har udtømt mulighederne desværre
Avatar billede naffats Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:13 #10
de er også drøbt...........
Avatar billede naffats Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:14 #11
det er træls at man ikke kan komme videre
Avatar billede halifax Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:18 #12
Du må lede videre - blot ikke dræbe den sidste vagt. Det er rigtig tidsfordriv. Man bliver bare utålmodig, når det ikke lykkes at finde/gøre noget.
Jeg har desværre ikke tid til at gennemgå banen lige nu.  :)
Avatar billede naffats Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:20 #13
ok, tak for hjælpen :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2002 - 11:25 #14
Der er en eller anden handlig du mangler at udføre - tjek hvad du mangler ;)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:26 #15
hvilke våben har  med
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:38 #16
hvilke våben har du med lige inden du er klar til at kybe i lastvognen
Avatar billede naffats Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:56 #17
jeg har alle våben ;o)