Avatar billede neo86 Nybegynder
30. september 2002 - 15:38 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

HLTV ???

Hvordan bruger jeg "HLTV" i HL/CS ????
Avatar billede goatshrine Nybegynder
30. september 2002 - 15:44 #1
ehm... som klient eller server?
Avatar billede initializing Nybegynder
30. september 2002 - 15:44 #2
Du connecter bare til en server som har et 'øje' udfor sig så bliver det automatisk HLTV.

-Martin
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
30. september 2002 - 15:46 #3
Åbn CS og vælg Play Cs -> Play Online -> Add IP -> Indtast IP-adressen og tryk OK og dobbeltklik så på serveren.

Det er altså samme fremgangsmåde som hvis man selv skulle spille CS. Join-knappen bliver bare erstattet af en Spectate-knap.
Avatar billede neo86 Nybegynder
30. september 2002 - 15:56 #4
Ok, men jeg nu laver et spil, og spiller mod bots. Hvordan optager jeg så det jeg laver ???? (Gerne skåret ud i pap, jeg er newbie i CS) Eller en tutorial, ville også være fin. TAK
Avatar billede neo86 Nybegynder
30. september 2002 - 16:05 #5
Klient
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
30. september 2002 - 16:09 #6
How do I take demos, how do I play demos, and where do I find them?
To take a demo of yourself while in a game, in console, type 'recorddemo ****', where **** is your demo name with the .dem suffix, such as demo.dem. To play a demo, type 'playdemo ****' in console. Your demos can be found in your cstrike folder.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
30. september 2002 - 16:10 #7
og du får consol frem ved at trykke på ½ knappen under Escape
Avatar billede neo86 Nybegynder
30. september 2002 - 21:23 #8
Så har jeg kun et spørgsmål tilbage, hvordan konverter jeg min .dem fil om til en .avi fil ???? Vil gerne have et eksempel i konsole form !!!

På Forhånd TAK
Avatar billede zarthax Nybegynder
30. september 2002 - 21:58 #9
[ SPAM START ]
...jeg bemærkede titlen på indlæget og kom til at tænke på vores lokale tv-station... www.hltv.dk Temmelig tilfældig vil jeg mene :)
[ SPAM SLUT ]

Jeg mener ikke at det er muligt at konvertere .dem til .avi, da .dem er en integreret, selvstændig del af CS...... jeg mener til gengæld også at der findes et program der kan ligge i baggrunden og optage alt hvad der sker på skærmen... Det er noget jeg mener, men det er ikke sikkert at jeg har hørt korrekt.

/mandator/
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
30. september 2002 - 23:54 #10
Hvordan du kan konvertere DEM til AVI:
http://games.jubii.dk/cs/nyheder/show.sc?id=92327

Hvordan du kan afspille en DEM fil vha. GeekPlay:
http://www.geekboys.org/geekplay/

Du kan også gøre det direkte fra CS, men så kan du ikke afspille demo filer optaget i gamle versioner af CS.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
13. oktober 2002 - 19:24 #11
Har du fået svar nok ?
Avatar billede neo86 Nybegynder
13. oktober 2002 - 21:42 #12
Jeg takker :) :) :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
13. oktober 2002 - 22:15 #13
:)