Avatar billede rexisgod Nybegynder
30. september 2002 - 09:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

V2kcrk.exe fil - trojansk hest ??

Hi

J fik downloadet denne fil og dum som j var kørt den også, under kørslen fik man at vide at der nu blev scannet for forskellige virus programmers .Dat filer og installeret forskellige trojanske heste.
Jeg har selvfølgelig scannet et par gange med mit antivirus program og Ad-Aware + scannet fra internettet efter virus.
Jeg har også søgt på denne fil om der skulle være en trojansk hest der skulle hedde det.
Men har ikke haft "heldet" med mig ;-)......

Derfor ville jeg gerne informere mig om der var nogen herinde der kender til at der skulle være en trojansk hest/virus der hed noget i den stil, eller hvor filen kunne hedde noget lignende....venter med foruroligende spænding på et svar.
Med venlig hilsen
Lars
Avatar billede benderfx Nybegynder
30. september 2002 - 09:33 #1
hent netbuster (hvis det er en trojansk)
Avatar billede anuseren Nybegynder
30. september 2002 - 09:34 #2
kan du uploade filen til at sted så vi har mulighed for at se på den med ejne øjne?
Avatar billede medieburner Nybegynder
30. september 2002 - 09:36 #3
download en trial af f-secure anti virus, hvis den ikke finder noget så er der ikke noget......
jeg kører selv med det og det er et kanont antivirus program, det tjekker alt for virus og er altid opdateret mod de nyeste virusser...

www.f-secure.com
//Medieburner
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. september 2002 - 09:39 #4
Du kan scanne for trojanske heste her

http://scan.sygate.com
Avatar billede anuseren Nybegynder
30. september 2002 - 09:41 #5
hvad er det for en crack?

visio2000 crack?
Avatar billede medieburner Nybegynder
30. september 2002 - 09:43 #6
det er en crack til visio 2000
Avatar billede anuseren Nybegynder
30. september 2002 - 09:44 #7
frækt
Avatar billede Wezio Juniormester
30. september 2002 - 09:44 #8
Hæh..
Avatar billede medieburner Nybegynder
30. september 2002 - 09:45 #9
hvad er fraækt

Du kan læse om visio 2000 her
http://www.vnunet.com/Products/1112160
Avatar billede anuseren Nybegynder
30. september 2002 - 09:49 #10
jeg ved godt hvad visio er... bruger dog selv 2002 udgaven...

på den side du henviser til... der står der sjovt nok at den koster £179... Og ikke noget med "hent bare en crack og brug mig ulovligt"

DERFOR jeg sagde frækt

;)
Avatar billede fcs Novice
30. september 2002 - 09:56 #11
Og derfor bør der heller ikke ydes hjælp via eksperten, da ulovligheder ikke hører hjemme her.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede anuseren Nybegynder
30. september 2002 - 09:59 #12
og igen DERFOR spurgte hvad den fil var...

Og deraf kom mit "frækt"

fordi det ER en meget meget uartig ting.

:o)
Avatar billede rexisgod Nybegynder
30. september 2002 - 10:18 #13
medieburner:: j har som scannet med et antivirus program

bufferzone:: nu har j scannet på sygate, j får jo bare at vide hvilke porte der r åben men ikke om det vitterligt kører en Trojan.....men hvis det r det så kan j vel konkludere at der ikke r nogen.
Avatar billede anuseren Nybegynder
30. september 2002 - 10:19 #14
du er ik ked af det hva'

;)
Avatar billede rexisgod Nybegynder
30. september 2002 - 10:46 #15
lukker & slukker