Avatar billede sworld Nybegynder
30. september 2002 - 08:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ICQ starter ikke

Hejsa alle sammen

Min ICQ vil ikke starte op med at gå online, den forbliver bare med den gule blomst "stand-by" mode ???

Den er sat til at starte automatisk inde i options og er sat med cable osv...

Den starter godt nok op med windows, men ej connecter den :(

Any one ?

// sworld
Avatar billede vardepigen Praktikant
30. september 2002 - 08:58 #1
har du altid haft det problem.....??

der er også nogle dage hvor jeg har det problem....

men du kan lukke den helt ned, derefter gå ind i programmer, og derefter klikke på database converter.. det hjælper også nogle gange
Avatar billede sworld Nybegynder
30. september 2002 - 09:05 #2
Lige siden jeg er begyndt at bruge 2002a Build #3728
Avatar billede sworld Nybegynder
30. september 2002 - 09:08 #3
Og nej jeg gemmer ikke fra de gamle versioner mere, da contact listerne bliver gemt på deres server :)
Avatar billede vardepigen Praktikant
30. september 2002 - 09:11 #4
har du prøvet at convertere.....

dem jeg kender der har 2002 har ikke flere problemer med den, end jeg .....
Avatar billede sworld Nybegynder
30. september 2002 - 09:20 #5
Jeg har lige prøvet og nej det hjalp ikke :)
Avatar billede sworld Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:31 #6
Jeg lukker
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. oktober 2002 - 09:11 #7
Jeg er gået over til ICQlite, som jeg synes er en del bedere end den almindelige ICQ. Jeg havde også problemer med at den røg på stand-by.. men efter jeg skiftede har der ikke været problemer.

Desuden har jeg heller ikke haft problemer med at mit ICQ ikon er "frosset fast", så man ikke kunne se at der var kommet nye beskeder. Det problem havde jeg ellers med ICQ2002 - nyeste version.