Avatar billede sumper Nybegynder
30. september 2002 - 00:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

plakater og foldere

Hvad koster det ca. at få trykt 25.000 plakater og 100.000 foldere? Der må gerne være seperate priser og kildehenvisninger
Avatar billede sthen Nybegynder
30. september 2002 - 00:36 #1
Så må du sandelig hoste op med nogle flere oplysninger, bl.a.

papirkvalitet, antal farver, papirstørrelse, antal "sider" i folderen, hvor hurtig skal leveringen foretages, hvordan leverer du layout osv. osv.
Avatar billede sumper Nybegynder
30. september 2002 - 00:40 #2
tjoo ser du, det er til en skoleopgave, så det skal bare være sådan ca. i mellem kvalitet.

Plakaten skal være i 40*28 cm og folderen i A4 størrelse, bukket så der bliver 3 sider på hver side af arket!
Avatar billede sthen Nybegynder
30. september 2002 - 01:20 #3
Det var jo meget få oplysninger du kom med der, men min anbefaling til dig må være, at du henvender dig på en repro-anstalt og taler med dem.
Avatar billede sumper Nybegynder
30. september 2002 - 01:32 #4
jeg skal aflevere i morgen og er pænt træt... Ingen der vil komme med noget, bare ca. tal kan bruges
Avatar billede p2 Nybegynder
30. september 2002 - 01:39 #5
Jeg vil tror at en plakat koster omkring 4 kr, og en folder ca. 1 kr.

Det er 425.000 kr.
Avatar billede sumper Nybegynder
30. september 2002 - 01:44 #6
tak for svaret, måske ikke så præsist, men det bedste jeg kunne forvente i en fart ;)