Avatar billede dade Nybegynder
29. september 2002 - 22:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Scanner problemer

Okay .. jeg har en scanner der trækker en Blå farve ned over alt hvad det bliver scannet ..
jeg har prøvet alt, renset den og hvad man ellers kunne tænke sig til men den bliver ved med at lave den Blå stribe ned over det hele ??

HELPPPP
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. september 2002 - 22:23 #1
kan du uploade et screenshot man kan se?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. september 2002 - 22:24 #2
Styresystem? har du prøvet at fjerne enheden og installere den igen? Har der altid være problemer?
Avatar billede shogun68 Nybegynder
29. september 2002 - 22:26 #3
Hvis den aldrig har virket før kunne det også være programmet, eller driveren du bruger. Prøv at skriv lidt mere om hvad det er for et styre system "win98 win2000" eller hvad det er. Og hvad det er for en scanner og software du bruger
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. september 2002 - 22:28 #4
tsktsk pointjagten er vist gået ind, hva
Avatar billede benderfx Nybegynder
29. september 2002 - 22:30 #5
metal_hansen> point jagt?????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. september 2002 - 22:33 #6
rettet mod shogun...
Avatar billede dade Nybegynder
29. september 2002 - 22:42 #7
okay.. nej det ahr ikke noget med driver at gøre og heller ikke med OS at gøre..

der har engang været vælget et glas hvidvin ved siden af den MEN IKKE I DEN..
men den har stået oven i det ....
og efter en månedes tid lavede den, den Blå streg ..
håber det hjælper lidt på det ??
Avatar billede dade Nybegynder
29. september 2002 - 23:03 #8
og her er der et billede af det
http://www.nerv.esenet.dk/scan.jpg
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. september 2002 - 23:05 #9
for mig ligner det et hardware problem...

:o)
Avatar billede dade Nybegynder
29. september 2002 - 23:08 #10
jeg ahr prøvet med 98 2000 og nu xp
og alle med  forskellige driver sååå
Avatar billede Noone Nybegynder
30. september 2002 - 00:30 #11
Send scanneren til repparation.. Det er sikkert for dyrt bare at få kigget på den, så køb en ny... Desværre.. Tror ikke der er nogen billigere løsning.
Avatar billede torben.s Nybegynder
30. september 2002 - 08:17 #12
hvis scanneren bruger paralelporten så rens den med kontaktsprey både han og hun stikket brug evt. isopropya alkohol i mangel af bedre. det kan købes hos matas.
Avatar billede torben.s Nybegynder
30. september 2002 - 08:18 #13
jeg mener isopropyl...
Avatar billede torben.s Nybegynder
30. september 2002 - 08:32 #14
det kan også være den er blevet fugtskadet. stil den på en varm radiator natten over.
måske er den døddrukken af de hvidvins dampe :)