Avatar billede zhooter Nybegynder
29. september 2002 - 17:57 Der er 5 kommentarer

Rulletekst på Default Status

Jeg vil gerne havde atvide hvordan man får Default Status til og køre som en Rulletekst???
På Forhånd tak

    Hilsen Zhooter
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. september 2002 - 18:00 #1
her er den næstbedste måde:
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/javascript/javascript03.html

den allerbedste er at lade være med det distraherende fis.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. september 2002 - 18:25 #2
hehe, som du dog kan udtrykke det jakob ;-)
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. september 2002 - 10:24 #3
Enig... - man lader helt være med at pille ved "Default Status"... :-/
Avatar billede zhooter Nybegynder
30. september 2002 - 13:48 #4
Jamen det hjælper jo ikke nået at i siger jeg skal lade være når jeg skal bruge det *G*
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. september 2002 - 16:52 #5
Du har jo fået et svar kan jeg se - så derfor er det vel ok, at sige ens mening... - og jeg hader de sites, der bruger/misbruger status-baren, da jeg derved mister information som jeg ellers ofte bruger...