Avatar billede jnissen Nybegynder
29. september 2002 - 16:07 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Hvad synes I?

Hej

Jeg vil gerne lige have en hurtig vurdering af det jeg har lavet. Der er ikke så meget tekst på, da det kun er for at høre om den er for kedelig eller hvad den er.

Sig frem.

Adressen er: http://www.klemensker-if.dk/kif.gif
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2002 - 16:10 #1
syntes faktisk den er ret pæn den virker nem at finde rundt i så bare forsæt det gode arbejde
Avatar billede m-alo Nybegynder
29. september 2002 - 16:13 #2
Det ser jo pænt ud!
Overskuelig og velgennemtænkt menu.
Ikke for meget "Gejl", men det man har brug for.
Fortsæt du bare i den stil...

mvh.
m-alo
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2002 - 16:39 #3
forresten var min kommentar ment som svar
Avatar billede jnissen Nybegynder
29. september 2002 - 17:09 #4
Mange tak....det vil jeg så gøre :-)
Hvis der er andre, så bare sig frem.....
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2002 - 17:11 #5
jeg vil foreslå at du laver de små orange, røde og grønne kasser 2 pixels lavere og smallere, da de ser for store ud i forhold til baggrunden.

Generelt er de "kedelige" sider de nemmeste at bruge. En idrætsforening har brug for en pæn og brugbar side, uden for meget pjat.

Hvad farve har du tænkt på til links? Det skal vel ikke være den blå/lilla standard..
"Klemensker Idrætsforening" er skrevet med en kedelig font, men det skal den måske være.

Men alt i alt ser det fornuftigt ud, det ville hjælpe lidt på vurderingen hvis der var noget indhold, og den kom til at virke med HTML på :)
Avatar billede jnissen Nybegynder
29. september 2002 - 17:25 #6
el_barto -> det kan godt være du har ret i at de måske er lidt for store. Jeg vil prøve at gøre dem mindre. Farven på links har jeg ikke tænkt på endnu, men kunne måske forstille mig sort, men med en understreg på!?

Når jeg får lavet siden lidt mere færdig, med html og lign, skal du nok få lov til at vurdere den igen :-)
Avatar billede troja Nybegynder
30. september 2002 - 17:26 #7
Jeg synes godt nok de links er ubrugervenlige
- de kan ikke læses og er alt for gnidrede at klikke på.
Designet er småkedeligt - men måske et passende foto med alfaeffekt ville sige lidt mere.
Avatar billede bl00d Nybegynder
01. oktober 2002 - 18:58 #8
Smart Menu!
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:17 #9
Jeg mener troja har lidt ret i at det er lidt fnidret ( tror han kører kører 160*1200 )
men ellers kan jeg godt lide designet og som el_barto siger så er det jo ikke det helt vilde og funky der skal til en idræts side ( det skal man også tænke på )
nu ved jeg ik om du har ændret dette : "laver de små orange, røde og grønne kasser 2 pixels lavere og smallere" hvis ikke synes jeg du skla lade det blive som det er ( alle har jo forskellige meninger )

Endnu en lille detalje som måske ikke lige ses men jeg synes den mangler en form for top linie som ligesom viser at designet starter der, måske noget ala det du har i bunden.

jo og så er der jo links. hvorfor ikke laver knapperne som billeder ( gif ) og så ikke ha noget understregning eller noget,  men skal sq være pæn dum hvis man ik kan se det er en knap man kan trykke på :)
Avatar billede jnissen Nybegynder
07. januar 2003 - 15:02 #10
Mange tak for jeres vurdering, og undskyld jeg først lukker nu.