Avatar billede m3rcy Nybegynder
27. september 2002 - 22:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mindre Sponsor søges til eSports foretagende

Har nu kigget det her igennem i 5 min for ikke at poste i et forkert forum, men det her er altså det nærmeste jeg kommer "Det rigtige forum" (O;, bær over med mig.

Nå men til forespørgslen.

Vi er en af de få "rigtige" esports klaner i dk og lad dig nu ikke skræmme af ordet "klan", vi er faktisk professionelle esports udøvere og rejser rundt i europa og deltager i større lans og CPL arrangementer.

Vi har et par dejlige store sponsorer som borderline.dk, 2xhans.com, theclaw.au osv., men en af vores mindre, men meget vigtige sponsorer, har netop outsourcet deres serverpark, så nu står vi uden træningsgrund, server med vores spil og maps.

Dette er naturligvis en små træls situation at komme i da vores tidligere server hostede både vores CW og 2 FFA servere for os.

Så det er en sådan vi leder efter nu, den skal være placeret på en fornuftig stor linie (mere end 4 Mbit) og kunne håndtere 3 software servere.

Hvad kan vi tilbyde, puha, alt undtagen betaling (:
Hvad med:

Logo på vores website, banner like (Fri eksponering)
www adresse på vores IRC kanal
Tryk på vores LAN tøj.
Virtuel TV eksponering på HLTV
In game reklamer
osv. Måske har du/i en helt 3 ide ?

You name it, we make it hehe.

Håber at få nogle seriøse henvendelser på det her indlæg, og bid lige mærke i vi er alle +18 år, så vi ved udemærket hvad der skal til for at en sponsor få det de skal have og visa versa, lets do business og støt dansk Pro eSport.

Læs mere om os her:

www.meetyourmakers.dk
Avatar billede m3rcy Nybegynder
29. september 2002 - 17:26 #1
Det var ikke meget respons :/
Avatar billede m3rcy Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:50 #2
Stadig ingen respons ?, kan da umuligt passe at der ikke er nogen derude med stor båndbredde, som er villig til at sætte en gameserver på den som fungerer efter kl 17. og i weekenden.

Som sagt vi garanterer heftig PR (O;
Avatar billede m3rcy Nybegynder
23. oktober 2002 - 21:20 #3
/lukket