Avatar billede gurumaster Nybegynder
27. september 2002 - 17:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Afspiller i Explorer

Hejsa...
Jeg har haft winamp 3 intalleret men har nu afinstalleret det igen.
Problemmet er, at når explorer 5 skal afspille videoklip vil den absolut kun afspille med winamp.
Hvordan ændrer man det sådan ay videoklippene istedet bliver afspillet med mediaplayeren ?
på forhånd tak for hjælpen...
Avatar billede sthen Nybegynder
27. september 2002 - 17:45 #1
Gå i stifinder
Find et videoklip
Marker - derefter højreklik
Vælg Åbnes med ....
Find mediaplayer på listen og husk at sætte hak i åbnes ALTID med dette program.
Avatar billede skelletman Nybegynder
27. september 2002 - 17:46 #2
jeg ved det ikke men du kan søge på http//:www.google.com der skal du bare søge afspiller winamp 3 ok?

ps:jeg tror kun
Avatar billede sthen Nybegynder
27. september 2002 - 17:46 #3
Marker - derefter højreklik

her skille have stået:

Marker - derefter <Shift>+højreklik
Avatar billede taskmgr Nybegynder
27. september 2002 - 17:48 #4
skelletman: Hvad f***** er meningen med det der?!
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
27. september 2002 - 18:01 #5
Ja, det lyder mystisk, det skelletman skriver, især den lange tomme blok.
Det er rigtigt, hvad sthen skriver. Højreklik i WinME og Shift+højreklik i Win9x. Og husk hak ved brug ALTID dette program til at åbne denne filtype. Nogengange retter stifinderen sig med det samme og bruger de nye ikoner til f.eks. WMP ellers sluk og tænd for stifinderen igen, så skulle de være associerede.
Det gjorde min WinAmp også, da jeg opgraderede til version 3, ret så irriterende.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
27. september 2002 - 18:25 #6
sthen & claus.arndt > Mange tak for hjælpen så fungerer det altsammen
                      igen.
Avatar billede sthen Nybegynder
27. september 2002 - 18:54 #7
Jamen det er da godt :)