Avatar billede asuz.dk Nybegynder
26. september 2002 - 22:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg forstår ikke at.....

Hejsa Eksperten...
Jeg har fået downloadet Photoshop 7.0, men har prøvet i lang tid uden held at finde ud af hvordan det virker.
Jeg ønsker at komme igang med noget grafik lignende www.hien.dk som er lavet i Photoshop 7.0
Så hvis der er en som gider give mig et grundkursus eller noget lignende så ville jeg sætte pris på det !!!

Mvh Peter
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 22:42 #1
www.prodic.dk nok den bedste danske nogensinde.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede asuz.dk Nybegynder
26. september 2002 - 22:43 #2
Tak skal du have
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. september 2002 - 00:04 #3
hvis du lader spørgsmålet stå lidt længere, er jeg sikker på andre også har en del at sige :)  meeen det jo bare synd for dig, at jeg må beholde mine brand gode guldkorn ;)
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2002 - 00:06 #4
michael-k>>

Du kan vel ikke belære ham om mere end prodic kan ? ellers så ville jeg gerne se jer to i en dyst &:-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. september 2002 - 12:13 #5
questis Det er da det dummeste jeg har hørt længe.
Jeg har bestemt en masse at tilføje end det du kan finde på prodic, og jeg er temmelig sikker på at prodic kan tilføje en del mere.
Men er ganske enig i at www.prodic.dk er et godt sted at begynde.
Avatar billede fcs Novice
24. oktober 2002 - 19:50 #6
Azus.dk>> Du bedes venligst lukke alle dine gamle spørgsmål som er åbne. Det mindste man kan gøre når man har modtaget hjælp er at dele point ud til dem der har hjulpet. Sker dette ikke indenfor 48 timer deaktiveres din bruger. Med venlig hilsen FCS/CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
27. oktober 2002 - 19:46 #7
Da de åbne spørgsmål ikke er lukket og der ikke har været nogen  reaktion fra brugeren, deaktiveres vedkommende.

FCS/CoAdmin