Avatar billede thalamus Nybegynder
26. september 2002 - 18:04 Der er 1 løsning

Få dropdown til at blive

Hej mennesker. Jeg har et problem med en menu som jeg ik rigtigt kan få til at fungere. I kan se et eksempel på
http://andreas.frip.dk/bla.html

- Hold musen over det øverste billede og så over "menu" - jeg vil gerne have denne div til at blive samtidig med at den anden falder ned - kan det lade sig gøre?

- Andet spørgsmål: Er det muligt at skjule en div indtil den kommer i brug? og så skjule den igen når den ikke skal bruges længere? jævnf eksemplet på siden - når menuen går tilbage, "gemmer" den sig bag en anden div - men er det ikke muligt bare at gøre den usynlig?

Mvh Andreas :0)
Avatar billede thalamus Nybegynder
26. september 2002 - 21:54 #1
tja