Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
26. september 2002 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafik og Knapper

Hey!

Jeg har spekuleret lidt på, hvordan man laver knapper/graik/paneler osv i en class fil (IKKE applets). Man kan jo nemt når det drejer sig om et applet med f.eks.:
add(new Button("hejsa"));

men hvordan gør man i et program der køres fra f.eks. en konsol ? kan man ikke det?
Avatar billede magoo20000 Nybegynder
26. september 2002 - 16:33 #1
Jo det kan man da!!

Du gør det sådan her: http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/index.html
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
26. september 2002 - 16:35 #2
tak.
inden jeg begynder at læse, er det uden at skulle installere noget? og kun på awt pakken?
Avatar billede 2989 Nybegynder
26. september 2002 - 16:54 #3
nej det er om swing, men det følger også med i de nye java versioner
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
26. september 2002 - 16:55 #4
Tak Tak.
det vil jeg prøve at finde ud af så.